[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik bedoel eigenlijk tot wanneer de nieuwe weekacties blijven komen.. hoeveel vrijdagen/weken kunnen we nog nieuwe acties verwachten.. of gaat het gewoon door tot het einde van het jaar?
Is volgens mij niets over gecommuniceerd maar vorig jaar was het t/m november volgens mij? Was in december een maandactie als ik het goed heb... correct me if I'm wrong.

Post 1.668 in het 2024 topic: De weekacties zijn in december inderdaad voorbij. Morgen hebben we natuurlijk nog wel de open dag in Joure, waarbij ook weer een verloting is!

Of dat dit jaar exact zo is durf ik niet te zeggen natuurlijk maar wellicht dat Outlet zelf het verlossende woord kan geven.

Voorig jaar was het tot black friday speciaal zijn die dag dan aanbiedingen en daarna gaan de prijzen ook omhoog + een maand actie denk dat dit jaar ongeveer het zelfde is

Laten we het hopen, ik had ook al een wensenlijstje uitgezet dus deel die nog maar een keer. (aangepast)

Voor Pijnacker wellicht:

Delicious Thunder Final Edition
X-TREME
Tweet Tweet Boom
GBV Melkbus
Precious Gold
Golden Oracle
Pitbull / Terracotta / DRGN Titan
2Jaar geleden gehad zit verpakt met een normale en een finale editie

Wij hebben een paar nieuwe aanvullingen.

1734 Big block 500 & Double Speed 500 (Haulerwijk, Joure en Groningen)
03833 EX Machina (Pijnacker)
827 Hardcore Helium (Haulerwijk, Joure en Groningen)

Met knallende groet,
Team Vuurwerk Outlet & Pyro Outlet Joure
Nieuwe inkoop/batch25 van de hardcore helium? Of is het restvoorraad batch24, gezien de beperkte voorraad?

Back
Bovenaan