Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
het is zeker prijzig, maar afgelopen jaar heb ik er 1 gehad en het finkte alles af wat je wilt hebben( geluid, sprijding, kleur en groote)Snap de riakeo hype niet zo. Ja het is mooi spul maar alles lijkt op elkaar en je betaald zo maar 25/50% meer dan voor een ander bestaand merk.
Precies dit, had zelf de riakeo beauty. Manmanman wat en bak! Stond versteld!!het is zeker prijzig, maar afgelopen jaar heb ik er 1 gehad en het finkte alles af wat je wilt hebben( geluid, sprijding, kleur en groote)
maar het is voor ieder zich. er zijn ook mensen die elk jaar voor de 300 of 400 shots van magnum gaan, dat snap ik niet voor dat bedrag
Oh ja, Tarantula mis ik ook. Dan mss toch maar ns een GBV (ram)bak...Mooie acties! Jammer dat de Climax niet in Grunn staat, maar Crazy Hornet gelukkig weltnx!
Volkomen begrijpelijk. Dus laat die 500€ bakken van riakeo maar achterwege in Pijnacker en bewaar een klein hoekje in de bunker voor een stapeltje gracefulness.Helaas is de capaciteit in Groningen en Pijnacker beperkter en moeten er keuzes gemaakt worden. Het voordeel van een iets kleiner assortiment is wel: minder keuzestress![]()
Was er wel maar staat op privé ivm fluit verhaal gok ik.Is er beeldmateriaal van die crazy hornet? Kan m nergens vinden![]()