[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Snap de riakeo hype niet zo. Ja het is mooi spul maar alles lijkt op elkaar en je betaald zo maar 25/50% meer dan voor een ander bestaand merk.
het is zeker prijzig, maar afgelopen jaar heb ik er 1 gehad en het finkte alles af wat je wilt hebben( geluid, sprijding, kleur en groote)
maar het is voor ieder zich. er zijn ook mensen die elk jaar voor de 300 of 400 shots van magnum gaan, dat snap ik niet voor dat bedrag

het is zeker prijzig, maar afgelopen jaar heb ik er 1 gehad en het finkte alles af wat je wilt hebben( geluid, sprijding, kleur en groote)
maar het is voor ieder zich. er zijn ook mensen die elk jaar voor de 300 of 400 shots van magnum gaan, dat snap ik niet voor dat bedrag
Precies dit, had zelf de riakeo beauty. Manmanman wat en bak! Stond versteld!!

Wat een mooie uitbreiding met Wolff artikelen, prijzen zoals we gewend zijn weer zeer netjes!
Crazy Hornet, Climax en Tarantula maar snel besteld!

Top actie weer Vuurwerk Outlet💪

Laatst bewerkt:
Altijd balen als je op vrijdag iets besteld in een actie van een andere shop omdat je denkt goedkoper zal het vast niet worden!

2 dagen later blijkt het toch zo te zijn 😅

Weer €6 uit eigen portemonnee gestolen helaas!! Haha 🤣

Bij mij gaat de rem er nu wel op totdat duidelijk is wat er met de kooien gaat gebeuren (zal moeilijk zat zijn). Als deze uitgeleverd mogen worden is mijn collectie wel compleet. Zo niet hoop ik tegen die tijd nog mooie acties tegen te komen!

Back
Bovenaan