Fryskepyro
VWC lid
stond als het goed is voor €25,00 op de site dat is een mooie prijsWas die erg goed dan? Vond 34.95 nogal duur en twijfelde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
stond als het goed is voor €25,00 op de site dat is een mooie prijsWas die erg goed dan? Vond 34.95 nogal duur en twijfelde
Hij lijkt mij wel heel erg goed iig op de straatfilmpjesWas die erg goed dan? Vond 34.95 nogal duur en twijfelde
Vrijdag weer nieuwe acties als het goed is toch!? Ben benieuwdWas die erg goed dan? Vond 34.95 nogal duur en twijfelde
De Katan Delta Echo "lijkt er heel erg op", als die beschikbaar komt kun je hem dus ook overwegen.Heb even de films gechecked! Lijkt mij een zeer aangename cake! Tussen 25-30 wil ik em wel kopen!
Zie dat ik em vorig jaar had!De Katan Delta Echo "lijkt er heel erg op", als die beschikbaar komt kun je hem dus ook overwegen.
Kon het niet laten… Toch nog een paar producten besteld voordat de maand voorbij is.Hebben mensen nog aanraders van de Hello Fireworks aanbieding? (Buiten de Rebel2.0 daarvan zijn er al 2 besteld)
Transbomber zou baas zijn ja maar gok dat die niet scherper aangeboden gaat worden..Mooie bestelling. Benieuwd naar vrijdag. Hopelijk een keer de good old Transbomber. Misschien wat fonteinen?!
@twannes999Vrijdag is het zo ver! Om 12:00 uur zullen de shops actief worden en kunnen jullie weer profiteren van superscherpe acties.
Leuk om te zien dat iedereen er al zin in heeft en de sites al in de gaten houdt. We kunnen melden dat we extra ingekocht hebben van Magnum/Broekhoff en Riakeo.
Wat betreft afhaaltijden: We hebben speciale blokken voor jullie die vanaf vrijdag beschikbaar zijn. We begrijpen dat dit niet altijd de momenten zijn die je zou willen, maar we vragen toch een beetje begrip. Aan het einde van het jaar met de reguliere consumenten orders erbij, werkt het gewoon niet goed als er Freakorders tussen zitten. Jullie moeten langer wachten en er is meer kans op fouten. Daarnaast: kom op het afgesproken tijdstip. Er zit een hele logistiek achter en we lezen achteraf wel klachten wanneer iets niet goed gaat of artikelen niet meer voorradig zijn, maar dat komt puur doordat niet iedereen zich aan de afhaalmomenten houdt. Lees ook: afhaaldag!
Hier gaan we komend jaar dus ook nog strikter in zijn. Al je orders op één dag, kan je afhalen op het moment van je eerst geplaatste order, hiervoor hoef je geen contact met ons op te nemen. Orders van een andere dag, kan je niet afhalen.
Je hebt nu een heel jaar om rekening te houden met het afhalen, daar krijg je mooie deals en een uitstekende service voor terug.
Mocht je later in het jaar toch een moment willen wijzigen, neem dan per mail contact met ons op. Dan kijken we samen naar een passend moment, zonder het risico dat uitleveren niet verloopt zoals gehoopt.
Tot slot nog wat beeldmateriaal en we hebben er weer zin in!
Bekijk bijlage 1808478
Bekijk bijlage 1808479
Nieuw kan niet toch? Aangezien de kooien verboden zijn?!@Vuurwerk Outlet zijn jullie kooiproducten oude of nieuwe voorraad?
Yup, als het goed is wel.Is dat zo? Ben een beetje de kooidraad kwijt. Dus de kooiproducten die aangeboden worden zijn sowieso oude voorraad. Klopt dat ?
@Vuurwerk Outlet is dit de show van jullie zaterdag?Dit was de show tijdens rodermarkt toch? Staat 22:15 in het programma.
Alles van Fireworks special is van de outlet sites af, zullen die morgen in de maandacties komen? Of is het toeval……
Je had gelijk ze staan in de maandactieAlles van Fireworks special is van de outlet sites af, zullen die morgen in de maandacties komen? Of is het toeval……
Deze gaat weer geld kosten….. stonden een paar bij die ik op mijn lijstje had staan…..Je had gelijk ze staan in de maandactie