[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Echter viel die gigantisch tegen dit jaar bij iedereen las ik. Veel freak sites gooien hem nu heel goedkoop over de toonbank
Hij viel vooral tegen omdat iedereen deze doos op eem voetstuk plaatste zonder goede videos. Als de verwachting dan is dat dit de doos van het jaar moet worden en hij dat niet is valt hij al snel tegen. Voor het geld van 200 eu was een redelijke doos, niet de topper waar iedereen op hoopte. 150 eu voor 244 shots dubbele compound is dit echt prima hoor.

En ik begreep dat 1 van de main issues de tijdsduur (lage tempo) is en dat is voor mij totaal niet bezwaarlijk, integendeel.

En zo vindt iedereen wat anders :)

Liefst zo wijde buis mogelijk ipv... Nou, zo kan ie wel weer 😬

Ontopic; deel A achterstevoren geeft de 2 kleurencakes achter elkaar. Vind ik jammer. Wrs schiet ik 'm normale volgorde, mss cake 3 aaien maar beetje ergernis is ook wel geinig; "joh die cake is echt ergerlijk langzaam buitenbeentje in de box hè! Oh kijk, het komt alweer op gang" 😁

De prijs geeft wel aan dat er nog behoorlijk wat marge op de producten zit.. nu kan die wel voor 150.

Anyway hij viel tegen maar was niet super slecht. Voor die hoeveelheid NEM is het een mooie prijs

• Like
Waarderingen: GMP
Ik sla deze ronde even over. Helaas niet echt iets waar ik warm van word.

Snap alleen niet helemaal de van > voor prijzen zoals in de afbeelding te zien is?

Nu Beear 30,00 wordt 27,-
Nu X-treme 10,00 wordt 9,-

Anyhow, bedankt weer voor het medemogelijk maken van een weekactie :)

Kan de beear op het forum niet vinden? Artikelnummer ook geen hits.

Maar ik sluit me aan bij lidu, ik sla een rondje over.

Back
Bovenaan