Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Of hij weet meer@Richardus was aan het dagdromen![]()
Vuurwerk in het nieuws;Ben benieuwd welke berichten wat betreft aankopen ik hier over precies een week lees![]()
Zo lang dat bij en in het noorden van het land blijft, vind ik het primaVuurwerk in het nieuws;
'In het noorden van het land konden meerdere mensen hun hypotheek niet meer betalen. Oorzaak was een Riakeo combideal bij de Pyro Outlet.'
Denk zo iets?
Als ze daardoor in het noorden de hypotheek niet meer kunnen betalen gaan hele wijken failliet in de randstadZo lang dat bij en in het noorden van het land blijft, vind ik het prima![]()
Ik ben dus niet de enige die zit te wachten hahaNog maar 6 nachtjes slapen!![]()
Beter voor de woningnoodAls ze daardoor in het noorden de hypotheek niet meer kunnen betalen gaan hele wijken failliet in de randstad![]()
En zo blijf je lekker bezig haha.Was eerder al volenthousiast met een wensenlijst begonnen.
Zie nu dat er items die eerder nog op de site en mijn wishlist stonden zijn verdwenen...
Dat wordt alsnog in spanning afwachten wat er de 31e online komt....![]()
Knalerwten mega pack sowieso, voor de rest zie ik het wel..Ik ben wel benieuwd naar de targets waar een ieder op aast.
Is altijd weer een verrassing op de openingsdag zelf. Verschil in aantal items per vestiging is er altijd, maar de verdeling van nu is altijd nog niet definitief gebleken. Vrijdag leuke dagEn zo blijf je lekker bezig haha.
Ik heb gehoord dat ze nog volop bezig zijn met de sites. Er kunnen nog wel wat artikelen verdwijnen maar er kunnen ook nog artikelen bijkomen. Goed in de gaten houden de komende dagen en je lijstje up-to-date houden zodat je meteen toe kan slaan als de shop open gaat.
Hmm in Pijnacker staat m'n wensenlijst nog intact. Die is sowieso 4x langer dan m'n budget, dus er blijft vast genoeg over tijdens de plundering door medefreaks...Was eerder al volenthousiast met een wensenlijst begonnen.
Zie nu dat er items die eerder nog op de site en mijn wishlist stonden zijn verdwenen...
Dat wordt alsnog in spanning afwachten wat er de 31e online komt....![]()
Ik ben wel benieuwd naar de targets waar een ieder op aast.
Dan zou ik voor de pyrotorch gaan, spektakel gegarandeerd en doorgaans zeer gunstig geprijsd.Ja, op knalerwtjes en daar laat je het ook bij![]()