[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Over mystery item? Ja, dagdromen maar was toch vorig jaar ook openingsactie ofnie, was da nie die Blue Lion King en met Koningsdag 2x db64? Nou ja, we merken wel.

Vuurwerk in het nieuws;
'In het noorden van het land konden meerdere mensen hun hypotheek niet meer betalen. Oorzaak was een Riakeo combideal bij de Pyro Outlet.'

Denk zo iets?
Zo lang dat bij en in het noorden van het land blijft, vind ik het prima :d

Was eerder al volenthousiast met een wensenlijst begonnen.

Zie nu dat er items die eerder nog op de site en mijn wishlist stonden zijn verdwenen...
Dat wordt alsnog in spanning afwachten wat er de 31e online komt.... :D

Zie nu dat er items die eerder nog op de site en mijn wishlist stonden zijn verdwenen...
En zo blijf je lekker bezig haha.

Ik heb gehoord dat ze nog volop bezig zijn met de sites. Er kunnen nog wel wat artikelen verdwijnen maar er kunnen ook nog artikelen bijkomen. Goed in de gaten houden de komende dagen en je lijstje up-to-date houden zodat je meteen toe kan slaan als de shop open gaat.

Ook ik zit klaar, wel net al een grote uitgave aan iets anders gedaan, dus ik zal niet veel bestellen maar toch wil ik een compound van mijn wenslijst afvinken.

En zo blijf je lekker bezig haha.

Ik heb gehoord dat ze nog volop bezig zijn met de sites. Er kunnen nog wel wat artikelen verdwijnen maar er kunnen ook nog artikelen bijkomen. Goed in de gaten houden de komende dagen en je lijstje up-to-date houden zodat je meteen toe kan slaan als de shop open gaat.
Is altijd weer een verrassing op de openingsdag zelf. Verschil in aantal items per vestiging is er altijd, maar de verdeling van nu is altijd nog niet definitief gebleken. Vrijdag leuke dag

Hmm in Pijnacker staat m'n wensenlijst nog intact. Die is sowieso 4x langer dan m'n budget, dus er blijft vast genoeg over tijdens de plundering door medefreaks...

Ik ben wel benieuwd naar de targets waar een ieder op aast :).

Zou trouwens de Transbomber of Riakeo spul echt niet kopen hoor.... blijkt echt heeeeel matig te zijn, je kan beter voor de knalerwten gaan ofzo.... je kan mij vertrouwen hoor, ik heb een keer een boek gelezen.

Ik herhaal; koop geen Riakeo of Transbomber.....

Ps. Je kan hieruit halen waar ik op aas...

• Haha
Waarderingen: GMP
Back
Bovenaan