[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Freak acties van welke winkel dan ook mag van mij wel nog eventjes uitgesteld worden tot ergens medio mei. Heb het geld nu toch nog niet.
Ik vind het in januari altijd wel lekker. Ik geef eind van het jaar dan ook bijna niks meer uit aan vuurwerk.

Meestal als ik bij een freakshop in januari koop, dan bestel ik daar gedurende het jaar steeds meer. Ik wil niet teveel adressen af in de laatste dagen van het jaar.

Tot nu toe alleen nog geen echte freak acties gezien op mijn rij-afstand. Breda en feestje enz, wel mooie prijzen maar geen echte freakprijzen (ik kan de keuze ook wel snappen). Maar outlet kan zijn naam wel eer aan gaan doen en echt een slag slaan, denk dat veel pyro's teleurgesteld zijn in de deals tot nu toe.

Meer het ding dat medio mei duidelijk is of vuurwerk nog wel toegestaan blijft, danwel spul met kooi uitgeleverd mag worden (nou is mei nog optimistisch ook, kan ook september of oktober zelfs)

De onzekerheid uit Den Haag verziekt bij mij al de voorpret.
Je kunt wel gaan bestellen maar bij een verbod (uitloopjaar is niet denkbaar met die idioten) en het feit dat je besteld hebt maakt het tot 2x een teleurstelling omdat je je spul niet uitgeleverd krijgt.

Nee tis niet meer wat het was....

De onzekerheid uit Den Haag verziekt bij mij al de voorpret.
Je kunt wel gaan bestellen maar bij een verbod (uitloopjaar is niet denkbaar met die idioten) en het feit dat je besteld hebt maakt het tot 2x een teleurstelling omdat je je spul niet uitgeleverd krijgt.

Nee tis niet meer wat het was....

Hoe heb je dat andere jaren gedaan dan? Ze praten al jaren over een verbod. En uiteraard gaat het er een keer komen maar tot het zover is kan je beter gewoon je ding doen en dus lekker bestellen. Je krijgt toch je geld terug mocht er een verbod komen.

Praten, maar het lijkt nu echt tot stemming te komen door een geprojecteerde meerderheid binnen VVD. Vorige keer bliezen GL/PvdD het af omdat ze sws geen meerderheid konden verwachten. Dat lijkt nu anders te liggen dus het traject is vooralsnog nu nog niet afgeblazen. Zo dichtbij is het niet eerder geweest.

Praten, maar het lijkt nu echt tot stemming te komen door een geprojecteerde meerderheid binnen VVD. Vorige keer bliezen GL/PvdD het af omdat ze sws geen meerderheid konden verwachten. Dat lijkt nu anders te liggen dus het traject is vooralsnog nu nog niet afgeblazen. Zo dichtbij is het niet eerder geweest.
Zo staat het er idd nu voor. Hopelijk weten de pro vuurwerk VVD'ers de neuzen binnen die partij de goede kant op te houden, anders gaat het heel spannend worden.

Ik heb gewoon is de vraag neergelegd bij pyro outlet hoe het zit met mijn bestelling bij intreding van een verbod. Krijg ik dan mijn geld terug of moet ik het zien als verloren geld. Als ik antwoord krijg zal ik het delen, maar begrijp ook dat ze hier geen rechten aan kunnen ontlenen en dat doe ik hier ook niet ;).

Ik heb gewoon is de vraag neergelegd bij pyro outlet hoe het zit met mijn bestelling bij intreding van een verbod. Krijg ik dan mijn geld terug of moet ik het zien als verloren geld. Als ik antwoord krijg zal ik het delen, maar begrijp ook dat ze hier geen rechten aan kunnen ontlenen en dat doe ik hier ook niet ;).
Tijdens corona is Outlet ook altijd heel transparant geweest en heeft gewoon geld teruggegeven. Kunnen we niet zeggen over alle winkels, met name in Breda paste ze goed op je geld :) Ik zou me bij outlet persoonlijk niet zo veel zorgen maken.

Back
Bovenaan