happy4ever1968
VWC lid
In Haulerwijk zijn ze de site ook aan het vullen. Zie daar o.a. ook 1,2'' Glitter Willow 2 Colorz staan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het in januari altijd wel lekker. Ik geef eind van het jaar dan ook bijna niks meer uit aan vuurwerk.Freak acties van welke winkel dan ook mag van mij wel nog eventjes uitgesteld worden tot ergens medio mei. Heb het geld nu toch nog niet.
De onzekerheid uit Den Haag verziekt bij mij al de voorpret.
Je kunt wel gaan bestellen maar bij een verbod (uitloopjaar is niet denkbaar met die idioten) en het feit dat je besteld hebt maakt het tot 2x een teleurstelling omdat je je spul niet uitgeleverd krijgt.
Nee tis niet meer wat het was....
Zo staat het er idd nu voor. Hopelijk weten de pro vuurwerk VVD'ers de neuzen binnen die partij de goede kant op te houden, anders gaat het heel spannend worden.Praten, maar het lijkt nu echt tot stemming te komen door een geprojecteerde meerderheid binnen VVD. Vorige keer bliezen GL/PvdD het af omdat ze sws geen meerderheid konden verwachten. Dat lijkt nu anders te liggen dus het traject is vooralsnog nu nog niet afgeblazen. Zo dichtbij is het niet eerder geweest.
A.d.h.v de naam zou ik denken de Mega Big 19 van Valk, oftewel de Lucky Number 19?Mega big 19 - Pyro Outlet Joure - Pyro Outlet Joure
Eigen product, exclusief verkrijgbaar bij vuurwerk Outlet!pyro-outlet-joure.nl
Weet iemand welke cakes dit zijn?
A.d.h.v de naam zou ik denken de Mega Big 19 van Valk, oftewel de Lucky Number 19?
Ja, bij mij was afgelopen oud en nieuw de doos Mega Big 19 maar de labels Lucky Number 19A.d.h.v de naam zou ik denken de Mega Big 19 van Valk, oftewel de Lucky Number 19?
Klopt, had zelf een tweetal losse cakes gekocht uit het Mega Big 19 assortiment; deze hadden ook het Lucky Number 19 label.Ja, bij mij was afgelopen oud en nieuw de doos Mega Big 19 maar de labels Lucky Number 19
Wie weet , voor nu laten we het nog even open wat er allemaal komt.@Vuurwerk Outlet Komt de Blitz Bomber 120sh voor dit jaar in het assortiment? Heb veel positieve berichten gelezen over dit kooiloze product; ik zou hem persoonlijk wel kopen.
Tijdens corona is Outlet ook altijd heel transparant geweest en heeft gewoon geld teruggegeven. Kunnen we niet zeggen over alle winkels, met name in Breda paste ze goed op je geld Ik zou me bij outlet persoonlijk niet zo veel zorgen maken.Ik heb gewoon is de vraag neergelegd bij pyro outlet hoe het zit met mijn bestelling bij intreding van een verbod. Krijg ik dan mijn geld terug of moet ik het zien als verloren geld. Als ik antwoord krijg zal ik het delen, maar begrijp ook dat ze hier geen rechten aan kunnen ontlenen en dat doe ik hier ook niet .
Foutje….