[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Vind je? Lasers en vlammen zijn voor mij altijd een mega afknapper bij een vuurwerkshow. Maargoed dat is smaak natuurlijk

Ik had het er toevallig met m'n vriendin over net... dit is een mooie show voor een breed publiek. Ikzelf als vuurwerkliefhebber hou het liever puur, zonder ergerlijke muziek en vlammen etc.
Maar ik kan me voorstellen dat de gemiddelde toeschouwer dit echt heel erg gaaf vond op deze manier

Ik vind die vlakken laser door die rookwolken heen wel mooi, dat geknipper met felle beams ligt mij minder, zeker door waterfalls heen onrustig. Ik denk dat er met combinaties best mooie beelden te maken zijn, kleurcombinaties ook. Hier denk ik dat het ook een gerichte wens van de opdrachtgever was? Ik hou meer van het organische ambacht van vuurwerk dan het moderne digitale zinnenprikkelende overvoering, maar ik ben ook een suffe ouwe lul die totaal niet met de tijd meegaat :D het brede publiek zal het prachtig vinden.
Qua vuurwerk prima mooie show geschoten hoor, was leuk kijkvoer op de luie zondag :thumbsup:

Ik had het er toevallig met m'n vriendin over net... dit is een mooie show voor een breed publiek. Ikzelf als vuurwerkliefhebber hou het liever puur, zonder ergerlijke muziek en vlammen etc.
Maar ik kan me voorstellen dat de gemiddelde toeschouwer dit echt heel erg gaaf vond op deze manier
Daar heb je wel een punt inderdaad. Sowieso heb je dat verschil ook tussen pyromusicals en normale shows.. pyromusicals hebben mij ook nooit kunnen boeien maar heel veel andere liefhebbers maar ook leken vinden het prachtig.

Anyway niet mijn ding maar wel goed uitgevoerd!

Ik (Sven) vond lasers zeker een toevoeging, maar niet tijdens de cakes. In combinatie met de strobes en fonteinen in de intermezzo's is het gaaf.
Het was nu de eerste keer op deze manier en hier leren we allemaal weer van, zodat een volgende show nog vetter wordt.

En daarnaast zoals al gezegd... Ieder zijn/haar smaak.

We hebben in ieder geval genoten en zijn trots op het eindresultaat

De lasershow was mooi samengevoegd met het vuurwerk!
Het multi-color thema met eerst fontein/Bengaals en daarna multicolor peony met gekleurde lasers vond ik erg goed uitgewerkt.
Tevens de keuze om de finale 100% vuurwerk te maken vond ik erg sterk. Zo voorkom je dat je vuurwerk of muziek klaar is en de ander nog een tel door gaat. Slim.

Zeer goede muziek keuze ook.

Dit is een show waar ik van genoten heb en ik mijn vrouw en kinderen ook mee naar toe kan nemen. Zeer toffe show.

Complimenten :thumbsup:

Geweldige show gisteren! Ik vond de combinatie van muziek, lasers en vuurwerk erg geslaagd. Het een overheerste het ander gelukkig niet, wat een uniek eindresultaat opleverde. Perfect weer ook voor alle gouden mines en horsetails, dat vond ik denk ik nog het mooist van de show. Finale oorverdovend (volgende keer neem ik oordoppen mee haha) en na afloop de verbrande papiersnippers uit je haar schudden. Heerlijk! Bedankt voor de show, hopelijk volgend jaar weer :)

Mooi opgezette show met prachtige producten. De lasers vormen op sommige momenten een mooie aanvulling, maar op andere momenten zijn ze too much en leiden ze te veel af van het vuurwerk, waar het uiteindelijk allemaal om draait. Voorbeelden hiervan zijn o.a. tussen 3:42-4:03, 4:18-4:23, 4:57-5:12 en nog op een paar andere momenten.

Persoonlijk zou ik de dunne stralen inzetten tijdens de rustigere passages, en bij up tempo-momenten juist de brede stralen meer benutten. Deze zorgen in combinatie met de rook voor een erg mooi effect.

Maar zoals eerder gezegd: ieder heeft natuurlijk zijn/haar eigen smaak.

Back
Bovenaan