Gototop
VWC lid
Ik zou die heel graag willen maar heb bestelling staan in joure
Ach joh gewoon doorrijden van Joure naar Hauler, kan prima
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou die heel graag willen maar heb bestelling staan in joure
1 ritje meer is toch ook geen strafIk zou die heel graag willen maar heb bestelling staan in joure
Let op dit betreft beperkte voorraadHeb de Blue Lion King ook gespot in Haulerwijk. Dus voor diegene die hem zoekt![]()
Hoe creëer je het FOMO gevoelLet op dit betreft beperkte voorraad
1 ritje meer is toch ook geen straf![]()
Hahaha zit krab met andere adresjes anders zeer zeker gedaan!Ach joh gewoon doorrijden van Joure naar Hauler, kan prima
Is dat nog wat tegenwoordig die Dutch Protocol? Staat al jaren op de twijfel lijst.Mijzelf maar even verwend met een gouwe ouwe Dutch Protocol en een Iron Kin Beauty plus een Parallel Universe.
Dat had ik ook, maar denk nu van fuck it, misschien wel de laaste keer dat het kan!Is dat nog wat tegenwoordig die Dutch Protocol? Staat al jaren op de twijfel lijst.
Mooi ding 1x gehad. Maar zou er niet meer dan 175 voor neerleggenIs dat nog wat tegenwoordig die Dutch Protocol? Staat al jaren op de twijfel lijst.
Ik wou eigenlijk 200 max aanhouden. Maar ben op ramkoersMooi ding 1x gehad. Maar zou er niet meer dan 175 voor neerleggen
Die heb ik afgelopen jaar gehad en hoewel het een prijzige bak is heb ik er geen moment spijt van gehad. Het thema is er heel goed in verwerkt met de rood-wit-blauw combi's en oranje. Lekker tempo, veel shape wisselingen en goeie boeketten met een flinke burst. Als ik dan een minpuntje moet benoemen dan zou dat kunnen zijn dat het allemaal eenvoudige effecten zijn maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de eerder genoemde positieve punten.Is dat nog wat tegenwoordig die Dutch Protocol? Staat al jaren op de twijfel lijst.
Die heb ik afgelopen jaar gehad en hoewel het een prijzige bak is heb ik er geen moment spijt van gehad. Het thema is er heel goed in verwerkt met de rood-wit-blauw combi's en oranje. Lekker tempo, veel shape wisselingen en goeie boeketten met een flinke burst. Als ik dan een minpuntje moet benoemen dan zou dat kunnen zijn dat het allemaal eenvoudige effecten zijn maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de eerder genoemde positieve punten.
Als ik het me goed herinner was het met kooi. Is er überhaupt een versie zonder?En dan had je de kooiloze versie?
Sorry voor wat off-topic!