Richardus
VWC lid
Ik heb meer vertouwen in VW Outlet dan in de politiekKerl. Je gaat op dit moment toch niets bestellen? Wacht eerst deze weken maar eens af. Is voor iedereen al kut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb meer vertouwen in VW Outlet dan in de politiekKerl. Je gaat op dit moment toch niets bestellen? Wacht eerst deze weken maar eens af. Is voor iedereen al kut
Heb vd blue corolla 2 filmpjes gevonden met het zelfde artikel nummer, alleen zijn de filmpjes compleet anders.
Ga er van uit dat het de 2e moet zijn kwa naam.
In Pijnacker nog niet gespoteh, hier in Grunn gewoon onder compounds en outlet specials, weet niet of elke vestiging ze voert (niet gekeken)
Eens, maar als we nog het geluk hebben dat we een uitloopjaar krijgen neem ik al die rare namen voor lief... dan koop ik gewoon de toko leeg, ongeacht wat op de dozen staat hahahaGolden chry..
Dit is toch gewoon 1 van de bestaande 30mm 100sh van outlet zelf? Giga blink thunder...
Overigens wederom iemand flink aan de verdovende middelen gezeten bij het toekennen van de namen bij het product...je kan er niet verder naast zitten
Ik zie hem niet te koop staan, kan dit kloppen en komt die nog?Die is net ff anders volgens mij.
Of ze doen gewoon de andere Riakeo compounds in de weekactieKan deze weekactie verlengd worden? Moet even wat budget vrij maken![]()
Ik bestel met je meeMag ik dat zelf wel even bepalen of het over is of niet? Wie denk je dat je bent de overheid ofzo?ik bestel mooi wat spul bij mijn vrienden van outlet. Vuurwerkverbod is de slechtste 1 april grap ooit gemaakt in Nederland.
Wat zijn de prijzen van die 2 eigen import bakken? Ik zie ze niet?
Precies dit, en de stelling van de staatssecretaris dat een verbod dit jaar in laten gaan onhaalbaar is, heeft me overgehaald om op de valreep nog even een cupido te bestellenMorgen “gewoon” weer bestellen als er wat moois bij zit. Den Haag bekijkt het maar even. Normaal gesproken kunnen ze ook niks op tijd regelen, hopelijk deze keer ook niet.