[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Golden chry..

Dit is toch gewoon 1 van de bestaande 30mm 100sh van outlet zelf? Giga blink thunder...

Overigens wederom iemand flink aan de verdovende middelen gezeten bij het toekennen van de namen bij het product...je kan er niet verder naast zitten

Golden chry..

Dit is toch gewoon 1 van de bestaande 30mm 100sh van outlet zelf? Giga blink thunder...

Overigens wederom iemand flink aan de verdovende middelen gezeten bij het toekennen van de namen bij het product...je kan er niet verder naast zitten
Eens, maar als we nog het geluk hebben dat we een uitloopjaar krijgen neem ik al die rare namen voor lief... dan koop ik gewoon de toko leeg, ongeacht wat op de dozen staat hahaha

• Haha
Waarderingen: GMP
Hmm dat maakt de drempel voor een impulsieve actie wat hoger. Al stonden ze überhaupt niet in Pijnacker

Morgen “gewoon” weer bestellen als er wat moois bij zit. Den Haag bekijkt het maar even. Normaal gesproken kunnen ze ook niks op tijd regelen, hopelijk deze keer ook niet.
Precies dit, en de stelling van de staatssecretaris dat een verbod dit jaar in laten gaan onhaalbaar is, heeft me overgehaald om op de valreep nog even een cupido te bestellen :)

Back
Bovenaan