[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Wat gaat er gebeuren als je producten hebt besteld die waarschijnlijk in kooi zitten en dus niet meer uitgeleverd mogen worden.. krijg je daar t.z.t. ook een mail over met vervangend product of aanbod geld terug?
 
Precies, geef al die winkeliers eens even de tijd en ruimte om zelf er überhaupt achter te komen wat er precies de bedoeling is.

Maar nee hoor, toetsenbord helden willen binnen 2 minuten weten: "wat als", en Ik heb, want ik wil dan die vervanger en ik wil mn geld morgen terug want dan kan ik dat ergens anders goed besteden. Walgelijk soort!
 
Zoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.

Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!

We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.

Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.

Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.
 
Wat betreft FWS: iedereen die een order heeft, waar een artikel in zit die niet geleverd kan worden heeft een mail gehad. We krijgen veel reacties binnen, maar de deadline hebben we op 13 nov gezet. Mensen hebben dus tot en met morgen om een reactie te geven. Vrijdag ga ik beginnen met alles verwerken waarbij de mensen die geld retour willen als eerst opgepakt zullen worden. Dan hebben die z.s.m. hun geld terug.

Mochten iemand geen mail hebben gehad of we hebben geen reactie, dan gaan we je nogmaals benaderen. Dus ook dit komt helemaal goed!
 
Zoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.

Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!

We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.

Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.

Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.
Succes komende tijd! Alle begrip hier voor jullie!
 
Bedankt voor de info, het is niet anders helaas onze overheid is nu eenmaal een grote shitshow met weinig (logish) denk vermogen daar zijn we allemaal de dupe van! Veel sterkte de komende weken in ieder geval!
 
Sjonge Sjonge wat leven we toch in een verrot land he.
Wat een galbakken, spul gaat al jaren zo over de toonbank en nu met nog 6 weken te gaan zou het de lucht in worden geschoten🤔😵‍💫 en lost het vanzelf op. Dan zet je de datum toch op januari ipv 1dec.?

Dit is puur en puur HAAT

Heb het altijd al gezegd de tolerantie en naïve houding van velen....
Los van dat HVLV thanks.

Sterkte winkeliers
 
Wat betreft FWS: iedereen die een order heeft, waar een artikel in zit die niet geleverd kan worden heeft een mail gehad. We krijgen veel reacties binnen, maar de deadline hebben we op 13 nov gezet. Mensen hebben dus tot en met morgen om een reactie te geven. Vrijdag ga ik beginnen met alles verwerken waarbij de mensen die geld retour willen als eerst opgepakt zullen worden. Dan hebben die z.s.m. hun geld terug.

Mochten iemand geen mail hebben gehad of we hebben geen reactie, dan gaan we je nogmaals benaderen. Dus ook dit komt helemaal goed!

Komt er helemaal geen FWS binnen? Of een deel niet? Ik heb wel kleine FWS cakejes besteld maar geen mail gehad. Geen nieuws is goed nieuws dan maar? 🤞
 
Bedankt voor de info, het is niet anders helaas onze overheid is nu eenmaal een grote shitshow met weinig (logish) denk vermogen daar zijn we allemaal de dupe van! Veel sterkte de komende weken in ieder geval!
Op vuurwerkgebied is het al kut maar kan je verzekeren dat het na de laatste verkiezingsuitslagen nog veeuul kutter gaat worden voor ieder.

Ik houd er nu verder over op moderators.
 
Waarom is de "Ga je lekkâh box" van jullie site af in Pijnacker? Uitverkocht? Of Is dat ook een kooi artikel!? Het was toch een omlabeling van de Imperial van Hello vuurwerk, die alleen maar kooiloze producten op de markt brengt?
 
Laatst bewerkt:
Waarom is de "Ga je lekkâh box" van jullie site af in Pijnacker? Uitverkocht? Of Is dat ook een kooi artikel!? Het was toch een omlabeling van de Imperial van Hello vuurwerk, die alleen maar kooiloze producten op de markt brengt?
Artikelnummer: R8010
Artikelnaam: Ga je lekkâh Box
Bruto Gewicht: 9 kg
Netto Kruitgewicht: 980 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - Compound
Effectomschrijving: In maximaal tempo vuurt de Ga Je Lekkah! gouden én zilveren boeketten die zelfs 6 straten verder op nog te zien zijn. Alle ogen op jou gericht na het afsteken.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: Kooi
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €125,00
Onlineprijs: €90,00
 
Zoals jullie vast al gehoord hebben gaat het kooienverbod werkelijk uitgevoerd worden.
Producten die in kooi zitten zijn daarom niet meer te bestellen en offline gehaald.

Heb jij een product besteld dat nu niet meer uitgeleverd mag worden? Dat lossen we dat natuurlijk op!

We gaan de komende weken alle uitdagingen inventariseren en zullen in de eerste week van december iedereen benaderen die een artikel heeft wat niet uitgeleverd mag worden.

Het heeft dus geen zin om ons te bellen, mailen, appen, pb'en, rooksignalen te sturen of op welke wijze dan ook hierover vragen te stellen.

Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we je oplossing nog niet hebben. We willen deze tijd hard gebruiken om alle uitdagingen die hieruit voortkomen in kaart te brengen en daarna op te lossen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken, iedereen zal zoals altijd vrolijk bij ons de deur uit lopen.
Kunnen jullie toevallig al wel een lijstje maken van producten die niet uitgeleverd worden vanuit jullie

En die plaatsen in dit topic?
 
Back
Bovenaan