Vuurwerk-beverwijk
VWC lid
Als alles goed gaat komt de Crackling waaier (met kooi) weer gewoon binnen in oktober!eerste bestelling gedaan, top van de ochtend afhaal tijd.
laat maar weten als de crackling waaier weer beschikbaar is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als alles goed gaat komt de Crackling waaier (met kooi) weer gewoon binnen in oktober!eerste bestelling gedaan, top van de ochtend afhaal tijd.
laat maar weten als de crackling waaier weer beschikbaar is![]()
8 stuks in een karton. Kan uiteraard een aanbod voor een kartonprijs doen.hoeveel zitten er in een karton ?(Scheelt weer knippen voor jullie)
Recent een kleine toevoeging van DumBum en Scream artikelen:gaat er nog iets bij kommen of is dit het?![]()
Moet ik jullie daar een mail voor sturen ? Of komt dat een keer op de site ?8 stuks in een karton. Kan uiteraard een aanbod voor een kartonprijs doen.
Graag een mailtje naar [email protected]Moet ik jullie daar een mail voor sturen ? Of komt dat een keer op de site ?
Ook mail gestuurdGraag een mailtje naar [email protected]
Op basis van het productnr op de orderbevestiging zouden wij inderdaad de 3-staps versie geleverd moeten krijgen. Voor 100% zekerheid moet ik de levering afwachten en er eentje uittesten. Verwachte leverdatum staat nu op juli.Wordt bij die 25 shots fluiter ook echt de 3 staps versie geleverd?
Ik wacht dit even af!Op basis van het productnr op de orderbevestiging zouden wij inderdaad de 3-staps versie geleverd moeten krijgen. Voor 100% zekerheid moet ik de levering afwachten en er eentje uittesten. Verwachte leverdatum staat nu op juli.