[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk-Beverwijk.nl

Acht de kans momenteel groter dat er geen meerderheid is voor een verbod. Het vervelende is de jaarlijkse onzekerheid. Iedere jaar moeten er vroeger in het jaar keuze gemaakt worden. Zeker als het gaat om eigen labels. Het houdt ook investeringen tegen. Ik zou graag uitbreiden als ik wist waar we in NL de komende jaren aan toe zouden zijn wat betreft regelgeving en de garantie tot verkoop.

Ik stel deze vraag omdat er tijdens corona een winkel was die ontzettend veel tijd nodig heeft gehad om het financieel te regelen. Daarom hoor ik het liever van vuurwerk Beverwijk zelf om eventuele misverstanden te voorkomen.
Ik heb zelf tijdens coronatijd direct mijn geld volledig en snel teruggestort, daarnaast heb ik zelf gewerkt in de winkel daar, top bestuur en denken altijd makkelijk mee. Zeker goeie aanvulling op de freakwinkels hier!

*Update: na het debat op 19 februari is er, in plaats van meer duidelijkheid, alleen maar meer onzekerheid ontstaan. Het aangevraagde uitstel van de stemming door de VVD heeft ons doen besluiten de definitieve stemming af te wachten voordat wij de opruiming starten. Excuses, wij hopen zo snel mogelijk een nieuwe datum te kunnen communiceren.

*Update: na het debat op 19 februari is er, in plaats van meer duidelijkheid, alleen maar meer onzekerheid ontstaan. Het aangevraagde uitstel van de stemming door de VVD heeft ons doen besluiten de definitieve stemming af te wachten voordat wij de opruiming starten. Excuses, wij hopen zo snel mogelijk een nieuwe datum te kunnen communiceren.
Geheel begrijpelijk! Het wordt voor jullie winkeliers ook niet makkelijk gemaakt, welkom in NL…

Ik zat er helemaal klaar voor, maar het is niet anders en begrijp jullie volkomen. Lang leve Nederland met zijn vele (linkse ) azijnpissers

Terecht.. het jaar is nog lang! laten we hopen dat er snel duidelijk is.

Ben benieuwd, zit redelijk in de buurt, maar nog nooit geweest. Even checken om 20.00 uur!

eerste bestelling gedaan, top van de ochtend afhaal tijd.
laat maar weten als de crackling waaier weer beschikbaar is :handsup:

Shit vergeten wekker te zetten, riakeo beauty voor een mooie prijs! Niet nog een verdwaalde daar ergens?

Back
Bovenaan