pyro013
VWC lid
Je kreeg als het goed is wel 10% korting op allesMensen nog leuke producten gespot tijdens de verkoop die niet op de website hebben gestaan, vooral in Rijen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kreeg als het goed is wel 10% korting op allesMensen nog leuke producten gespot tijdens de verkoop die niet op de website hebben gestaan, vooral in Rijen?
Jazeker wel,10 min gluren in de rij voor dat rad kunnen kijken naar "het vrouwelijk geweld"Heeft iemand wat bij de dames gewonnen bij het rad in Breda?
Ik niet in ieder geval.

Heb ze helaas niet gezienJazeker wel,10 min gluren in de rij voor dat rad kunnen kijken naar "het vrouwelijk geweld"![]()
Ouwe geilneefJazeker wel,10 min gluren in de rij voor dat rad kunnen kijken naar "het vrouwelijk geweld"
En voor degene die losse verkoop wilde was er i.d.d. 10% korting en een gratis fonteintje.
in Breda was echt bijzonder weinig beschikbaar voor losse verkoop.Mensen nog leuke producten gespot tijdens de verkoop die niet op de website hebben gestaan, vooral in Rijen?
Jep ik heb gedraaid en mijn vrouw het nummertje gedraaid. Bij aanschaf vanaf 25 euro vuurwerk een cake van 30 cadeau. Gewonnen. Dus met 2 cakes meer de deur uit gegaan.Heeft iemand wat bij de dames gewonnen bij het rad in Breda?
Ik niet in ieder geval.
Ik heb in de losse verkoop nog de laatste Ex Machina meegenomen. En een Crackling Conic 2.0.Ouwe geilneef
in Breda was echt bijzonder weinig beschikbaar voor losse verkoop.
Toen ik er was stonden er 3 dames bij het rad.Jazeker wel,10 min gluren in de rij voor dat rad kunnen kijken naar "het vrouwelijk geweld"
En voor degene die losse verkoop wilde was er i.d.d. 10% korting en een gratis fonteintje.
Die is gratis transbomber aan het uitdelenIemand Naomi al gezien?![]()
Alleen op foto's gisterenIemand Naomi al gezien?![]()
Ze had vast voorkennis over jouw komstGisteren was ik in Rijen en zij in Breda. En vandaag was ik in Breda en was zij in Rijen.
Bekijk bijlage 1823594