[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Jazeker wel,10 min gluren in de rij voor dat rad kunnen kijken naar "het vrouwelijk geweld" :p

En voor degene die losse verkoop wilde was er i.d.d. 10% korting en een gratis fonteintje.
Ouwe geilneef😜
Mensen nog leuke producten gespot tijdens de verkoop die niet op de website hebben gestaan, vooral in Rijen?
in Breda was echt bijzonder weinig beschikbaar voor losse verkoop.

Heeft iemand wat bij de dames gewonnen bij het rad in Breda?
Ik niet in ieder geval.
Jep ik heb gedraaid en mijn vrouw het nummertje gedraaid. Bij aanschaf vanaf 25 euro vuurwerk een cake van 30 cadeau. Gewonnen. Dus met 2 cakes meer de deur uit gegaan.
Overigens zeer vriendelijke mensen en fijn geholpen.

Jazeker wel,10 min gluren in de rij voor dat rad kunnen kijken naar "het vrouwelijk geweld" :p

En voor degene die losse verkoop wilde was er i.d.d. 10% korting en een gratis fonteintje.
Toen ik er was stonden er 3 dames bij het rad.
Ik heb mn zoon laten draaien kon ik naar de dames kijken. Maar niks gewonnen.

Ja de 10% kreeg ik ook heb toen nog de what the f** waaier gekocht.

Top service in Breda gehad vanmorgen! Was een genot. En ik weet ook zeker dat er iemand in de omgeving een top avond gaat hebben.. Wat een Riakeo bakken kwamen daar voorbij zeg, haha!

Gisteravond een hele lange rij buiten bij Almere Rowy. Was een printerstoring, kan gebeuren. Vriendelijk geholpen, ondamks de drukte en stress. Vuurwerk werd netjes op een grote kar meegegeven zoals altijd bij grote bestellingen.

Helaas in de drukte de gratis fontijn niet meegekregen en zelf op dat moment ook niet meer aan gedacht. Gelukkig wel alles dat besteld is geleverd gekregen, dat is het meest belangrijk en prettig!

Bedankt en succes daar vrouwen en mannen! 👍

Eerste keer hier wat besteld tijdens de freakacties dit jaar maar spijt dat ik er niet eerder aan ben begonnen.

Want wat een DEALS waren het, toko zo goed als leegverkocht (niet interessant genoeg) om nog wat extra’s mee te nemen maar daar kwam ik ook niet voor vandaag.

Ik was zelf iets te vroeg (3 uur) 🤭 want had enorme inloop bij overige zaken maar was verder geen probleem gelukkig.

Stephan Bedankt daarvoor

Hopelijk tot snel

Hoe ziet "onze Naomi" er eigenlijk uit,iemand een foto ?
Dan weet ik of ik ze gisteren onbewust wel heb gezien of niet,ben nou toch wel benieuwd naardie "mysterieuze dame" :p

Vanmiddag snel geholpen in Rijen. Super bedankt voor de extra vuurwerk bril voor de kids. Wil zeggen tot volgend jaar maar dat wordt over de grens!

Back
Bovenaan