uxenve
VWC lid
Haha. Ruil mijn huis in voor een bunkerHeb hier best al veel gezien maar je huis te koop zetten om alle flashdeals mee te kunnen pakken vind ik wel wat ver gaan. Heb je hulp nodig?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Ruil mijn huis in voor een bunkerHeb hier best al veel gezien maar je huis te koop zetten om alle flashdeals mee te kunnen pakken vind ik wel wat ver gaan. Heb je hulp nodig?
Taxatie.. 'bouwdepot' hopelijk.. even 30 ruggen in Vuurwerk rammen.. die verbouwing? ach.. boeiend!Heb hier best al veel gezien maar je huis te koop zetten om alle flashdeals mee te kunnen pakken vind ik wel wat ver gaan. Heb je hulp nodig?
Hopelijk is de taxatie goed, nieuwe deal online!Haha. Ruil mijn huis in voor een bunker![]()
Zo is dat! Gas erop! geld komt wel weer terug, (consumenten) vuurwerk mogelijk nietTaxatie.. 'bouwdepot' hopelijk.. even 30 ruggen in Vuurwerk rammen.. die verbouwing? ach.. boeiend!
heb een ton overwaarde bij me huis nu die in verkoop komt dus goeie oud en nieuw tegemoet=PTaxatie.. 'bouwdepot' hopelijk.. even 30 ruggen in Vuurwerk rammen.. die verbouwing? ach.. boeiend!
Ah de speciale mail is dat jij iedereen op een compound trakteertheb een ton overwaarde bij me huis nu die in verkoop komt dus goeie oud en nieuw tegemoet=P
Je mag ook een prijsvraag doen hier maatheb een ton overwaarde bij me huis nu die in verkoop komt dus goeie oud en nieuw tegemoet=P
Dat zou lekker zijn24 uur lang 20% extra korting op alle outlet artikelen!
Dat zou wat zijn he