[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Hoi allemaal, onze Outlet sluit eigenlijk altijd op 1 oktober. Dit jaar is natuurlijk in allerlei opzichten een heel bijzonder jaar.

Kijkend naar het enthousiasme hier op het forum leek het ons ontzettend leuk om nog een extra maand Flashdeals te doen! Er is 1 verschil: de Flashdeals (en webshop) zijn vanaf nu exclusief toegankelijk voor mensen die een inlogcode hebben. Deze heb je zojuist via de mail gekregen. Mocht je de mail niet gehad hebben, stuur even een DM.

Omdat we dan toch met korting blijven strooien hebben we ook nog 3 extra maanddeals klaargezet. Check die zeker ook!!!!

Dus: heel veel Outletplezier in de komende maand. Wij genieten er in ieder geval volop van!!!!

365...

Ach waar moet ik beginnen?

Jullie waren al sfeer verhogend op dit forum, toen kwamen de flash deals en werd het helemaal een 'momentje van de dag'.
Wat staat er nu weer klaar voor ons, welke deals kunnen we scoren.

Eerlijkheid gebied mij dat ik al veel had besteld, dus regelmatig een flash deal door die reden liet lopen.
Anders had ik er zeker een aantal meegepakt, wat een prachtige deals kwamen er voorbij.

Daarna heb ik ff gezeurd om mijn lijstje compleet te maken, en even leek het erop dat ik helaas geen bestelling bij jullie ging plaatsen omdat de Outlet ging sluiten.

Maar daar kwam het moment van aankondigen: jongens ga er klaar voor zitten want woensdag gaan we leip.

En daar was geen woord aan gelogen!

Mijn vel begeerde HH eerder in het jaar toch niet aangeschaft, spijt als haren op me hoofd, maar goed ik had me er al bij neergelegd eigenlijk.

Dan vandaag: inloggen op VWC, de gekte in de shoutbox, me F5 knop bijna afgesleten... Wat ging er komen, wat een sfeer, wat een spanning. Heerlijk.

En daar was de mail hoor, zo snel mogelijk inloggen natuurlijk en kijken wat er was te vinden.

Daar zag ik haar, de Hardcore Helium.
Ik heb nog nooit zo snel op een bestel knop gedrukt en mijn gegevens ingetypt, dat moest ook wel gezien die 5 minuten later uitverkocht was.

Vuurwerk 365 & Naomi bedankt en ik hoop nog volop te genieten van deze extra flash deal maand.

Mij zien jullie in elk geval de 30e!

We love you. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Back
Bovenaan