[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Dankjewel 365 voor de sfeer en de onwijs goede acties. Ik zit niet te wachten op een scheiding met net een nieuwe aankoop van een woning dus de 4x transbomber moet ik laten schieten. Maar ik heb er 1 meegepakt, ik kan een naomibomber niet laten schieten! Tot de 30ste!
Hoelaat moet jij ophalen de 30ste?

Hulde 365! Jullie hebben er echt een enorm feest van gemaakt de afgelopen tijd. Want minder fijn voor de rekening voor sommigen (als ik droog brood etc lees), maar man man man, stunten konden jullie zeker!

Heel erg leuk om te zien hoe ver jullie meegaan in de wensen van de freaks hier. Ik heb niets besteld bij jullie, maar wel alle gekte meegekregen. Geweldig leesvoer en Naomi, je bent middels inmens populair en geliefd geworden geloof ik. Ook al zou er een verbod komen, je mailbox blijft vast vollopen 😂

Heel erg leuk om te zien hoe ver jullie meegaan in de wensen van de freaks hier. Ik heb niets besteld bij jullie, maar wel alle gekte meegekregen. Geweldig leesvoer en Naomi, je bent middels inmens populair en geliefd geworden geloof ik. Ook al zou er een verbod komen, je mailbox blijft vast vollopen 😂

Kan nog gewoon hoor

Back
Bovenaan