[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Goedemorgen! Ik kom niet bij de deals die jullie zien, ook als ik op de link klik krijg ik te zien dat ik een wachtwoord moet invullen.
Ik zie mensen hier reageren met de blue maroon voor 69€ ik zie hem nog voor 99. Klopt dat?

Toch nog een bombertje meegepakt. Twijfel nog over de Multi Color Madness, namelijk de Coco Extreme ergens nog voor ongeveer dezelfde prijs gezien

We krijgen redelijk wat meldingen dat bevestigingsmails niet aankomen. We kunnen op dit moment niet achterhalen waar dit aan ligt. Als je betaling geslaagd en afgeschreven is dan komt het sowieso allemaal goed uiteindelijk, de orders die we gecontroleerd hebben staan goed in het systeem. Je krijgt volgende week sowieso het afhaalbewijs waar (ook) deze order op staat.
Hier ook geen bevestiging ontvangen, maar ga er van uit dat alles goed komt. Dat afhaalbewijs omvat alle orders die je hebt gedaan de afgelopen tijd neem ik aan?

Nogmaals dank voor al het moois!!

We krijgen redelijk wat meldingen dat bevestigingsmails niet aankomen. We kunnen op dit moment niet achterhalen waar dit aan ligt. Als je betaling geslaagd en afgeschreven is dan komt het sowieso allemaal goed uiteindelijk, de orders die we gecontroleerd hebben staan goed in het systeem. Je krijgt volgende week sowieso het afhaalbewijs waar (ook) deze order op staat.
wel ff nieuwe inkt in jullie printers doen he....

Zo, weer 2 TB'tjes in de pocket. Bedankt voor voor de topsfeer op het forum en natuurlijk alle deals afgelopen maanden die de ruggengraat veelvuldig hebben laten buigen en breken! Tot 29 december!

Back
Bovenaan