uxenve
VWC lid
Guilty.... stuur maar door.... ging deze keer echt even nietIk stel voor dat diegene die heeft geroepen ik pak er 4 voor 300 en er nu maar 1 hebben besteld een natte kranten versie krijgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Guilty.... stuur maar door.... ging deze keer echt even nietIk stel voor dat diegene die heeft geroepen ik pak er 4 voor 300 en er nu maar 1 hebben besteld een natte kranten versie krijgen![]()
Hier ook geen bevestiging ontvangen, maar ga er van uit dat alles goed komt. Dat afhaalbewijs omvat alle orders die je hebt gedaan de afgelopen tijd neem ik aan?We krijgen redelijk wat meldingen dat bevestigingsmails niet aankomen. We kunnen op dit moment niet achterhalen waar dit aan ligt. Als je betaling geslaagd en afgeschreven is dan komt het sowieso allemaal goed uiteindelijk, de orders die we gecontroleerd hebben staan goed in het systeem. Je krijgt volgende week sowieso het afhaalbewijs waar (ook) deze order op staat.
Inmiddels gelukt, wat een dealsGoedemorgen! Ik kom niet bij de deals die jullie zien, ook als ik op de link klik krijg ik te zien dat ik een wachtwoord moet invullen.
Ik zie mensen hier reageren met de blue maroon voor 69€ ik zie hem nog voor 99. Klopt dat?
Foudraaltje mee voor de pijlen
wel ff nieuwe inkt in jullie printers doen he....We krijgen redelijk wat meldingen dat bevestigingsmails niet aankomen. We kunnen op dit moment niet achterhalen waar dit aan ligt. Als je betaling geslaagd en afgeschreven is dan komt het sowieso allemaal goed uiteindelijk, de orders die we gecontroleerd hebben staan goed in het systeem. Je krijgt volgende week sowieso het afhaalbewijs waar (ook) deze order op staat.
..en er nog blij mee is ook! Te mooiHaha, prachtig om te zien hoe iedereen hier volledig leeggeplukt wordt. Succes met ophalen allemaal. Vergeet het steekwagentje niet.