Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou me niet verbazen als deze in de loop van de dag is uitverkocht, dus misschien nu alvast een bokje?Nu ist nog even twijfel met de skreech. Zal dr vanmiddag ff een paar bokjes ingooien dat denkt wat makkelijker...
nog ongeveer 60 beschikbaar.... kijken hoe hard het gaatZou me niet verbazen als deze in de loop van de dag is uitverkocht, dus misschien nu alvast een bokje
Lees anders de eerste post even als dat lukt…Hoe meld ik me aan voor een code heb wel de nieuwsbrief ingeschreven
Misschien in je Spam?Hoe meld ik me aan voor een code heb wel de nieuwsbrief ingeschreven
In de pocket
Helaas, de hoop dat dit rond de 100€ ging kosten was te hoog en waarschijnlijk buiten de realiteit.
korting is op zichzelf natuurlijk zeer goed te noemen, maar ik pas en zal genoegen moeten nemen met de “simpele” huilcakes
Jawel prijsvraag nr 6 winnen
Voor de prijs waar de Skreech nu staat ga je hem denk ik niet meer vinden, laat staan goedkoper.
Misschien heb je ergens geluk met een Black Friday maar ik zal er niet op rekenen.
Als je deze bak echt wil is vandaag de uitgelezen kans.
Als voorbeeld: de Rebel 2.0 is ook overal €120,- of meer, een enkeling biedt hem soms aan voor €115,-.
Eerder in het jaar is deze eenmalig voor €96,- gegaan maar dat was in mijn ogen echt een uitzondering.
Niet om je een FOMO aan te praten, maar laatste jaar kan die €21,63 toch nog wel?![]()
Jawel prijsvraag nr 6 winnen
Eens.. 120 is mij gewoon te gortig. Heb de rebel voor onder de 100 kunnen krijgen. Weet niet of de kwaliteit vergelijkbaar is maar voor 120 gaat hij er niet komen helaas..Actie is natuurlijk de beste die we gaan zien, toch laat ik het ook voor die prijs lekker staan en gun ik het een ander wel.
de hoop dat dit voor rond de 100€ aangeboden ging worden was natuurlijk te veel van het goede, jammer maar helaas.
doe het wel met de "standaard" screamcakes die in bestelling staan en heb immers nog een kingsman van 2019
genoeg screamcakes gehad in de loop der jaren, kan m wel missen.