[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Eens.. 120 is mij gewoon te gortig. Heb de rebel voor onder de 100 kunnen krijgen. Weet niet of de kwaliteit vergelijkbaar is maar voor 120 gaat hij er niet komen helaas..

Maar Jan, ik schat in dat je die in de week actie bij Outlet hebt gescoord, dat was toch uitzonderlijk laag voor de Rebel?

Maar goed, iedereen het zijne natuurlijk. :thumbsup:

Eens.. 120 is mij gewoon te gortig. Heb de rebel voor onder de 100 kunnen krijgen. Weet niet of de kwaliteit vergelijkbaar is maar voor 120 gaat hij er niet komen helaas..
Ik vond hem ook te duur. Maar ik heb de Rebel in bestelling en een oude batch special 4. Ik denk dat ik ze achrer elkaar doe en een vergelijking maak/finale project. Dus ik moest hem wel halen. Was mijn laatste compound, nu ben ik compleet

Haha herkenbaar is dat, een biertje op en de bestelling is toch gedaan :p
Aan de ene kant goed dat de flashdeals in de ochtend bekend worden gemaakt, aan de andere kant sterk blijven als er in de avond een biertje open gaat en dat is de praktijk nog vrij lastig!

Nou tis niet dat ik van het padje af ben hé mensen van 3 biertjes 🤪

Deze stond al op mn lijstje dus dan wordt het niet al te moeilijk. Vind em wel aan de prijs hoor maar ach...

Ik ga een leuk eind scream projectje maken en hier komt waarschijnlijk bij een andere shop nog een whistling rainbow bij. Je moet wat zo de 'laatste' keer.

Back
Bovenaan