[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Nee gekkigheid. Ik heb me redelijk ingehouden dit jaar met 437 euro aangezien ik ook elders nog besteld heb, maar wat een mooie deals kwamen er de afgelopen 2 maanden voorbij zeg. Chapeau weer👌

Ik had er al een paar in bestelling ergens anders maar net toch maar een Naomibomber erbij besteld. Gelijk wat 0000 stookvoer voor mn beste maat en daarmee mn laatste bestelling voor dit jaar.

Er is 1 ding wat ik nog wil zeggen tegen het team van 365:
51866.gif

Vorig jaar was klaar ook echt klaar. Dus vermoed dit jaar ook. Ergens moeten ze ook gewoon profiteren van de losse verkoop. Ik heb vandaag prijzen voorbij zien komen die heel dicht tegen inkoop lagen.
Ja ik zag ook prijzen dat ik dacht wow. Wat we ook vergeten te zeggen is dat ze niet kinderachtig waren met de aantallen. Soms zag je nog wel eens dat een winkel een actie had en maar 2 stuks ervan had.
Dat was hier zeker niet het geval

Ondanks dat ik een godsvermogen richting Naomi haar rekeningnummer heb gezonden wil ik jullie toch bedanken voor deze periode. Super scherpe prijzen, activiteit op het forum en bovenal enorm veel enthousiasme en levendigheid op op het forum aangewakkerd. 365, bedankt dat jullie (mogelijk) het laatste jaar zoveel enthousiasme hebben opgewekt! Tot de afhaaldagen :handsup:

Ik heb me "gelukkig" in kunnen houden gisteren, maar alsnog fantastisch om dit zo mee te maken. Heel erg bedankt voor de scherpe deals!

Back
Bovenaan