Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ruim 550 berichten vandaag in dit topic. LEGENDARISCH! Dit is iets waar we het jaren later nog over hebben. Nooit gezien dit, wat een gekte maar vooral sfeervol. Ontzettend bedankt 365!!!
Jij kan ten minste nog eten, ik vreet de komende 4 weken niks. Kraanwater is t maximale voorlopig en moet gaan vragen of ik bij de buren mag douchen!!@Vuurwerk365
Ik eet morgen droog brood, maar dankjewel voor de acties!!
Ik zat ook nog te twijfelen, ga uiteindelijk voor een Royal tears. Die kan ik voor paar tientjes extra krijgenBeast of Burden ook nog meegepakt.. die was wel echt goed geprijsd voor nu. Au au au
Ja ik zag ook prijzen dat ik dacht wow. Wat we ook vergeten te zeggen is dat ze niet kinderachtig waren met de aantallen. Soms zag je nog wel eens dat een winkel een actie had en maar 2 stuks ervan had.Vorig jaar was klaar ook echt klaar. Dus vermoed dit jaar ook. Ergens moeten ze ook gewoon profiteren van de losse verkoop. Ik heb vandaag prijzen voorbij zien komen die heel dicht tegen inkoop lagen.