Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nuff said! Ik ga pitten. Morgen uithuilen, hahahahWat begon als grap over die transbombers, en echt fantastisch is opgepakt door jullie, is uitgegroeid naar en dag vol chaos en ik vermoed gemixte emoties en aanmeldingen voor de voedselbank. Evenals een record van scheidingsaanvragen. 365. Enorm bedankt. Jullie hebben echt een bizar goede communicatie. Petje af.
iedereen nu F5Ik zie ineens toch nog een Riakeo 500 online komen!
Idd een grapje om ze gek te krijgen, wij hebben ze niet gek gekregen maar ze hebben ons gek gemaakt, de zakken leeg geklopt en iedereen helemaal uitgekleed.Wat begon als grap over die transbombers, en echt fantastisch is opgepakt door jullie, is uitgegroeid naar en dag vol chaos en ik vermoed gemixte emoties en aanmeldingen voor de voedselbank. Evenals een record van scheidingsaanvragen. 365. Enorm bedankt. Jullie hebben echt een bizar goede communicatie. Petje af.
@Tigers ben je nog losgegaan?Bekijk bijlage 1816577
Door hem begon de Transbomber gekte!
Bekijk bijlage 1816578
En dit is de x4 stichter! Dankjewel heren!
Vorig jaar was klaar ook echt klaar. Dus vermoed dit jaar ook. Ergens moeten ze ook gewoon profiteren van de losse verkoop. Ik heb vandaag prijzen voorbij zien komen die heel dicht tegen inkoop lagen.We bedanken 365 allemaal al, maar iets in mij zegt dat we ze niet kunnen vertrouwen. Haha
Wellicht nog iets uit de hoge hoed het duurt tenslotte nog 2maanden.
We bedanken 365 allemaal al, maar iets in mij zegt dat we ze niet kunnen vertrouwen. Haha
Wellicht nog iets uit de hoge hoed het duurt tenslotte nog 2maanden.