[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Wat begon als grap over die transbombers, en echt fantastisch is opgepakt door jullie, is uitgegroeid naar en dag vol chaos en ik vermoed gemixte emoties en aanmeldingen voor de voedselbank. Evenals een record van scheidingsaanvragen. 365. Enorm bedankt. Jullie hebben echt een bizar goede communicatie. Petje af.
Nuff said! Ik ga pitten. Morgen uithuilen, hahahah

Chapeau 365, wat een geweldige acties. De muziek, eindeloze memes en gezelligheid hebben laten zien hoe mooi de community kan zijn.

Wat begon als grap over die transbombers, en echt fantastisch is opgepakt door jullie, is uitgegroeid naar en dag vol chaos en ik vermoed gemixte emoties en aanmeldingen voor de voedselbank. Evenals een record van scheidingsaanvragen. 365. Enorm bedankt. Jullie hebben echt een bizar goede communicatie. Petje af.
Idd een grapje om ze gek te krijgen, wij hebben ze niet gek gekregen maar ze hebben ons gek gemaakt, de zakken leeg geklopt en iedereen helemaal uitgekleed.
Als je dacht dat er niets meer kwam , kwam er weer iets en daarna weer.
Iedereen heeft 100% meer uitgegeven dan dat die zou willen/kunnen😂😂.
Geweldige actie en wat een finale vanavond.

Petje af 💪

Even een dagje weinig gekeken hier en er heeft een complete storm plaatsgevonden, voor velen ook in hun portemonnee zo te lezen haha

Fantastische afsluiter van een hele dikke en lange freakactie! Zelf alle musthaves al wel eerder in deals gescoord en de kofferbak zit al (te) vol dus heb het bij 2 Taki's kunnen houden vandaag.

VW365 ontzettend dank voor alle acties, de service en de sfeer in dit topic. Dat wordt nog wat met de ophaaldagen; dat was vorig jaar al geweldig en zal nu wel helemaal gekkenhuis zijn met hele dikke bestellingen van iedereen. Kijk er nu al naar uit!

DANK !
Dit was zo leuk op de laatste flashdeal dag.
alle flashes de afgelopen tijd bekeken vrijwel meteen in de ochtend.
Ik zal het missen!

Mooie actie om op terug te kijken, niet verwacht dat mijn dag ineens heel hectisch werd. Fomo, fud. twijfel...
Genoten

We bedanken 365 allemaal al, maar iets in mij zegt dat we ze niet kunnen vertrouwen. Haha

Wellicht nog iets uit de hoge hoed het duurt tenslotte nog 2maanden.
Vorig jaar was klaar ook echt klaar. Dus vermoed dit jaar ook. Ergens moeten ze ook gewoon profiteren van de losse verkoop. Ik heb vandaag prijzen voorbij zien komen die heel dicht tegen inkoop lagen.

Back
Bovenaan