[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Leuke zaak en aardige mensen!
Ook de kids vonden het leuk, vooral de popcorn en de limo.
Papa bakkie koffie en hoorde mijn naam al worden omgeroepen dat het klaarstond.
Leuk hier te zijn geweest en zou mooi zijn als het volgend jaar nog eens mogelijk is.
Je weet het maar nooit!
Bedankt, succes met de verkoop en geniet morgen van de dag en het vuurwerk!
Ciao! Ciao!

Het is altijd een fijne zaak. Veel leuk spul daar gehaald, soepel leverproces en ook nog een draagservice naar de auto. Wat wil je nog meer.

Nog wel een vraagje, gok dat er hier misschien iemand zit met ervaring. Iemand enig idee hoe snel je een bevestiging van annulering en geld terug krijgt bij Donadoni?
Vanochtend telefonisch een bestelling geannuleerd maar niks op de mail gehad tot nu toe. Gok/hoop dat ze te druk zijn op dit moment ;)

Het is altijd een fijne zaak. Veel leuk spul daar gehaald, soepel leverproces en ook nog een draagservice naar de auto. Wat wil je nog meer.

Nog wel een vraagje, gok dat er hier misschien iemand zit met ervaring. Iemand enig idee hoe snel je een bevestiging van annulering en geld terug krijgt bij Donadoni?
Vanochtend telefonisch een bestelling geannuleerd maar niks op de mail gehad tot nu toe. Gok/hoop dat ze te druk zijn op dit moment ;)
hoef je niet druk over te maken ,maar ze hebben het wellicht momenteel even wat drukker met de uitleveringen en de winkel ,komt vast allemaal goed ,wellicht wel nog even een mailtje te sturen ook mbt de annulering ipv alleen het belletje tijdens de hectische dagen ;);)

hoef je niet druk over te maken ,maar ze hebben het wellicht momenteel even wat drukker met de uitleveringen en de winkel ,komt vast allemaal goed ,wellicht wel nog even een mailtje te sturen ook mbt de annulering ipv alleen het belletje tijdens de hectische dagen ;);)
Dat mailtje heb ik vanmiddag al de deur uit gedaan. Even geduld hebben dus

Woow weer super geholpen. We zaten net met het broodje hotdog en na nog geen 2 happen konden wij onze spullen ophalen.
En het gratis vuurwerk zat er inderdaad bij... Perfect geregeld met parkeerregelaars en vuurwerkdragers :-).
Top Service.

Top geregeld weer hier. Kon het niet laten en heb toch nog een tarantula bijgekocht.. 😅

Bedankt Jan & Team Donadoni voor alles weer!

Hallo Vuurwerkliefhebbers,

Ik zie hier veel mensen klagen over de snelheid bij Donadoni. Dat heb ik al vaker gezegd, maar voor wie morgen nog iets moet afhalen in De Meern. Bij de meeste vuurwerkwinkels wacht je zo’n 5 a 10 minuten op je bestelling. Bij Donadoni werkt dat anders. Je besteld daar want je wordt verleid met een tafel vol lekkernijen, terwijl achter de schermen alles op alles wordt gezet om het tempo hoog te houden zodat je daar geen tijd voor hebt. Een wat duister, maar effectief systeem 😉

Mijn advies: Ga eerst rustig naar boven, eet een hotdog, popcorn of koek, geniet van de showroom en lever pas daarna je bestelling in.

Graag gedaan,

Truus

Blijft een fijne beleving bij Donadoni. Eerst wordt je geëscorteerd naar een aangewezen parkeerplek door heren in pak. Daar genoten van een heerlijk ontbijtje met cappuccino en en overheerlijke hotdog. Ik werd snel geholpen door de superaardige mevrouw. De toko zelf is mooi versierd met vuurwerk en de sfeer was gezellig. Na het ontbijt liep het personeel zelfs nog mee met mij naar de auto, gaf me een box en wensde me nog een plezierige dag.

Zo jammer als deze hapjeshoek volgend jaar gesloten is. De service is hier gewoon top!

Bedankt Jan. Samir en Team voor al het moois!

Back
Bovenaan