Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg top van je Jan! Bij vuurwerk per doos wacht ik al weken/maanden op het aanpassen van een order... ben blij voor de mensen dat het hier meteen wordt opgepakt, petje af voor deze serviceGoedemiddag allen,
Ongeveer 35% is gerealiseerd en/of van een antwoord voorzien. We gaan volgende week weer verder maar het is echt mega veel werk! Met 2 man zijn we nu 6 uur verder dus het valt echt tegen.
Volgende week gaan we weer verder en we houden jullie op de hoogte.
Dank voor jullie geduld.
Groeten, Jan
Extra update: ik ga jullie zo veel mogelijk eerst een reply geven zodat je weet waar je aan toe bent en daarna alles administratief verwerken. We werkten nu een order volledig af van a-z en dan door naar de volgende. Normaal heeft iedereen woensdag reactie van op de mail![]()
Heb de Juggernaut ook maar nog niks over gehoord. Is inderdaad van de site af. Misschien uitverkocht?meen zelfs uiterlijk woensdag gelezen te hebben ,maar komt altijd goed ,heb je misschien de juggernaut op je lijstje staan ? (aangezien deze vd site af is )
Ja volgens mij wel zie topic juggernautHeb de Juggernaut ook maar nog niks over gehoord. Is inderdaad van de site af. Misschien uitverkocht?
Goedenavond,
De ziekenboeg is hier thuis volgelopen dus ik heb vandaag niets kunnen doen hoewel dit wel op mijn planning stond. Geef me deze week even en het wordt sowieso geregeld.
Juggernaut bewust van de shop gehaald omdat deze veel als vervanger wordt gekozen. Nog een paar producten zo veel mogelijk veilig gesteld voor de vervangers. We hebben een behoorlijke beschikbaarheid dus komt normaal ook goed en anders zullen we daar transparant over zijn zoals steeds het geval.
En dan is het ook nog eens Black Friday deze week...
Groeten, Jan
Sterkte en succes met alles jan,we zien vrijdag de nieuwe knallers welGoedenavond,
De ziekenboeg is hier thuis volgelopen dus ik heb vandaag niets kunnen doen hoewel dit wel op mijn planning stond. Geef me deze week even en het wordt sowieso geregeld.
Juggernaut bewust van de shop gehaald omdat deze veel als vervanger wordt gekozen. Nog een paar producten zo veel mogelijk veilig gesteld voor de vervangers. We hebben een behoorlijke beschikbaarheid dus komt normaal ook goed en anders zullen we daar transparant over zijn zoals steeds het geval.
Groeten, Jan
Komen jullie ook nog met black Friday deals?Goedenavond,
Groeten, Jan
Komen jullie ook nog met black Friday deals?
Krijg jij betaald ofzo?Lekker bezig Jan!
De mooiste dozen halen we bij jullie. Of het nou vervangers zijn of niet.
Het hele jaar door toffe acties en goeie service.
Hij mag zijn favoriete box halen aan het einde van het jaarKrijg jij betaald ofzo?
voor de adviesprijs mag ik hopen! geld zat dat ventje!Hij mag zijn favoriete box halen aan het einde van het jaar![]()