[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

De advies prijzen liggen vaak hoger dan de actuele prijzen nu op de website. Dat begrijp ik dan niet helemaal. Buiten dat is er het hele jaar door besteld en geselecteerd op mooie compounds waar ik mijn geld aan heb willen uitgeven. Ik zie zelf niet direct vervangers daarvoor waar ik het geld voor waard vind.
Mijn voorkeur gaat uit naar terugbetaling van geannuleerde artikelen vanwege verbod 👍🏻

Klopt, dus als jij een product voor 100 euro hebt besteld in januari met een adviesprijs van 160 euro, zou jij volgens die werkwijze nu een compound kunnen krijgen als vervanger die nu 140 euro kost maar die dezelfde adviesprijs heeft.

• Like
Waarderingen: Wez
Klopt, dus als jij een product voor 100 euro hebt besteld in januari met een adviesprijs van 160 euro, zou jij volgens die werkwijze nu een compound kunnen krijgen als vervanger die nu 140 euro kost maar die dezelfde adviesprijs heeft.
Ik had mijn post al aangepast. Heb dit zelf eerder helemaal verkeerd geïnterpreteerd.

Heb zelf meerdere kooi producten te vervangen en heb zelf voor riakeo gekozen als mogelijke vervanger,mede omdat daar al vele straat videos van te vinden zijn .
Die goed presteren, wacht nog een antwoord van Jan maar zou vast wel goedkomen

Ben er wel ff mee bezig geweest, zitten ook wat Riakeo producten bij. Komt wel goed. Had liever de producten gehad die besteld waren maar is niet anders wat voor ons allemaal vervelend is.
Weet alleen niet of de wijzigingen goed zijn doorgekomen. Hoor ik wel.

Special Fireworks - Midnight Serenade heet ie geloof ik nu. Omlabeling van de Something Different & Rainbow.

Oké, ja heb hem zelf ook in bestelling staan maar mijn kennis ging niet verder dan de something different in dit geval 😅 en is /lijkt me inderdaad ook een hele leuke compound, net even weer wat anders, gaan je Kids en jijzelf waarschijnlijk ook echt wel van genieten, kijk er zelf ook naar uit 😉👍

Dan heb ik het bij 1 verkeerd gedaan 😅ach er staat genoeg moois

Back
Bovenaan