[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemorgen allemaal,

Het is bijna Pasen, dus ik dacht tijd voor een leuke winactie!

WINACTIE! 🥚
Er zit een paasei verstopt op één van onze producten. Niet zomaar een ei, maar eentje dat daar totaal niet thuishoort. Vind jij het ei?

📩 Stuur dan een PM via VWCrew met het juiste artikel.
Alle goede speurneuzen maken kans op een leuke prijs. Welke prijs maken we later bekend (we houden het nog even spannend 😉).

Je kunt meedoen t/m maandag 21 april om 23:59 uur.

Oja, het is géén chocolade-ei want die zou smelten... En in tegenstelling tot de winactie met het spook van vorig jaar – waar velen onder jullie zich toen flink op hebben stukgebeten – geef ik dit keer geen tips. Iedereen met een correct antwoord maakt evenveel kans.

Veel zoekplezier en... morgen drop ik nog een leuke 'paasaanbieding.'

Groeten,
Jan
Daar gaan mijn paasdagen..

Hoi Jan ik had vorig jaar 3x de mekur besteld alleen werd deze niet uitgeleverd en heb ik daar een vervanger voor gehad hoe is die status als ik nu de mekur bestel.
Hoi boosje, was dat bij ons? Helemaal niet geleverd of? Omlabeling Legend hadden wij als vervanger meen ik mij te herinneren. Hebben nu Merkur en Legend staan. Je krijgt een van de twee als je bij ons besteld.

Goedemorgen allemaal,

Het is bijna Pasen, dus ik dacht tijd voor een leuke winactie!

WINACTIE! 🥚
Er zit een paasei verstopt op één van onze producten. Niet zomaar een ei, maar eentje dat daar totaal niet thuishoort. Vind jij het ei?

📩 Stuur dan een PM via VWCrew met het juiste artikel.
Alle goede speurneuzen maken kans op een leuke prijs. Welke prijs maken we later bekend (we houden het nog even spannend 😉).

Je kunt meedoen t/m maandag 21 april om 23:59 uur.

Oja, het is géén chocolade-ei want die zou smelten... En in tegenstelling tot de winactie met het spook van vorig jaar – waar velen onder jullie zich toen flink op hebben stukgebeten – geef ik dit keer geen tips. Iedereen met een correct antwoord maakt evenveel kans.

Veel zoekplezier en... morgen drop ik nog een leuke 'paasaanbieding.'

Groeten,
Jan
Het is goed verstopt, ik kan het ei in ieder geval niet vinden..

Vanmiddag tijdens het geven van de fles eventjes op de telefoon gekeken.. duurde een stuk minder lang dan bij dat geile spookje..

Back
Bovenaan