Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Auw!! Daar gaat mijn rug...Extra beschikbaar:
Something Different, Viva la Vita, Furious, Springwind en King Crackling. Fijne zondag.
De actie werkt nog steeds hoor. Als ik voor minimaal €300,- aan elite mark producten in mijn winkelmandje doe komt er automatisch een full assault bij.De actie rondom de full assault is niet meer actief?
Bij mij dus niet. Heb de Giganto en Tyranitar toegevoegd, maar geen assault helaas. Ahhh Giganto telt niet mee.De actie werkt nog steeds hoor. Als ik voor minimaal €300,- aan elite mark producten in mijn winkelmandje doe komt er automatisch een full assault bij.
Oh die zou wel moeten meetellen. Stuur me even een PM en dan fix ik het voor je.Bij mij dus niet. Heb de Giganto en Tyranitar toegevoegd, maar geen assault helaas. Ahhh Giganto telt niet mee.
Alle bonnetjes graagAuw!! Daar gaat mijn rug...
@granddessert krijgen wij een bevestiging als de bestellingen zijn samengevoegd? Of gewoon alle bonnen meenemen op het 1e ophaal moment?
Eerst wat eten en drinken pakken en dan pas je bonnetjes inleveren.. anders sta je met een halve hotdog beneden je dozen op te halenAuw!! Daar gaat mijn rug...
@granddessert krijgen wij een bevestiging als de bestellingen zijn samengevoegd? Of gewoon alle bonnen meenemen op het 1e ophaal moment?
De typische ontgroening bij DonadoniEerst wat eten en drinken pakken en dan pas je bonnetjes inleveren.. anders sta je met een halve hotdog beneden je dozen op te halen![]()
Hee Waltr,Is de breakout soms uitloop ivm het kooiverhaal oid? Dit omdat er maar 2 waren in de shop.
Viva La Vita is de Disturbed?1e bestelling is een feit! Viva La Vita en Something Different in de pocket. Ben benieuwd na alle goeie verhalen hier!
Nog zicht op een Disturbed of is dat allemaal koffiedik kijken?
Voor de fotoViva La Vita is de Disturbed?![]()
1e bestelling is een feit! Viva La Vita en Something Different in de pocket. Ben benieuwd na alle goeie verhalen hier!
Nog zicht op een Disturbed of is dat allemaal koffiedik kijken?