Pauperzooi
VWC lid
Inderdaad, ik was vanmorgen de eerste. Alles werd netjes naar de auto gebracht. Luc nog even gezien. Top service! Nu net terug van Valk Nijverdal, was ook weer prima. Bedankt mannen en een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik je gezien, ik was namelijk nummer 2Inderdaad, ik was vanmorgen de eerste. Alles werd netjes naar de auto gebracht. Luc nog even gezien. Top service! Nu net terug van Valk Nijverdal, was ook weer prima. Bedankt mannen en een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
Hahaha. Zou wel mijn stijl zijn, maar nee, mijn vrouw was thuis.Zo hier ook weer terug. Topservice! Ondanks kwartiertje te vroeg lag het spul binnen 2 tellen op de balie. Geweldige vervanger ook voor de Santa Domingo. Top zaak!
@josZie Was jij vanavond diegene die z'n vrouw de dozen liet sjouwen?![]()
De vrachtwagen die morgen zou komen maar er nu al stond terwijl de bunkers eigenlijk al ramvol waren. Die vrachtwagen?Vanavond ook langs geweest. Ze waren druk met het lossen van een vrachtwagen met mooi spul. Maar top geholpen. Was lekker rustig. Bedankt allemaal!
p.s.: ik was vanavond met m'n zusje, en ze heeft wel wat meegenomen naar de auto maar geen grote dozen. Dus ik was het ook niet..![]()
De vrachtwagen die morgen zou komen maar er nu al stond terwijl de bunkers eigenlijk al ramvol waren. Die vrachtwagen?
Hoop voor ze dat het goedgekomen is.
Ook jij bent van harte welkom.Goed om te lezen dat het allemaal prettig is verlopen. Maandag mijn rit naar Valk. De eerste keer. Zin in!
Ook jij bent van harte welkom.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk