Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedenmorgen@ subarufreak
Komt de temptation willow nog?
Na de Black Friday actie neem ik aan?Goedenmorgen
We gaan donderdag as alle voorraad nog 1x nakijken en bijwerken daarna is het echt op = op en dan gaan we ook redelijk snel vpd sluiten voor dit jaar .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmorgen
We gaan donderdag as alle voorraad nog 1x nakijken en bijwerken daarna is het echt op = op en dan gaan we ook redelijk snel vpd sluiten voor dit jaar .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenavond, dus morgen is er kans dat er zaken weer (even) online komen die nu als uitverkocht staan? Zo ja, kunnen jullie aangeven hoe laat ongeveer? Dan zal ik proberen mijn slag te slaan...Goedenmorgen
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Misschien gaan ze nog stunten naar € 140!Klopt het dat de blackfriday actieprijs €150,- word?
Ja! Mits je dezelfde gegevens invult natuurlijk.Als ik al een bestelling heb staan en wil er nog 1 plaatsen, komt deze dan automatisch bij bestelling 1 op dezelfde afhaaltijd/dag?