Ja voor die prijs nemen we die compound mooi meeIk zag hem inderdaad ook! inmiddels snel verwijderd. € 150 zou een mooie prijs zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja voor die prijs nemen we die compound mooi meeIk zag hem inderdaad ook! inmiddels snel verwijderd. € 150 zou een mooie prijs zijn
Dat zou trouwens toch een uitkomst zijn! @subarufreak misschien een idee?Jammer dat ze deze ook niet even bij VWPD stoppen..... ik ga niet speciaal voor deze naar RIJSSEN rijden.
Dat zou trouwens toch een uitkomst zijn! @subarufreak misschien een idee?
In nijverdal geld de actie ook.Jammer dat ze deze ook niet even bij VWPD stoppen..... ik ga niet speciaal voor deze naar RIJSSEN rijden.
En voor klanten die reeds een afhaaltijd hebben ?Goedenmorgen
Helaas is dit vanwege de capaciteit niet mogelijk .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Gaat waarschijnlijk om bunker capaciteit, dus ff stukkie omrijden naar Nijverdal of RijssenEn voor klanten die reeds een afhaaltijd hebben ?
Dit staat op de site:Wanneer gaat vwpd dicht?
Helaas gaat dat niet, voor deze actie zal je echt naar nijverdal of rijssen moeten.En voor klanten die reeds een afhaaltijd hebben ?
Gaat waarschijnlijk om bunker capaciteit, dus ff stukkie omrijden naar Nijverdal of Rijssen.
Gaan we dat maar doen! helaas voor mijn ruggengraat en portemonnee is de verleiding dan ook altijd groot om wat kleiner stookspul te bestellen hahaHelaas gaat dat niet, voor deze actie zal je echt naar nijverdal of rijssen moeten.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Klopt. Als je al een tijd hebt staan op dezelfde gegevens dan wordt die bij je 1e opgegeven tijdslot gezet.@subarufreak als ik nu nog een bestelling doe dan wordt die automatisch samengevoegd met de 1e bestelling? Ik wil nog wat bestellen maar ik zie dat alleen de 31e nog beschikbaar is.
Hallo @subarufreak, komt de BIG Valk nog op voorraad op Vwpd?