Pyro0316
VWC lid
Wat dan als ik vragen mag? Goedkoper ben ik ze nog niet tegen gekomenKlopt, er heb daar zo mijn redenen voor!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat dan als ik vragen mag? Goedkoper ben ik ze nog niet tegen gekomenKlopt, er heb daar zo mijn redenen voor!![]()
Worden deze ook nog aangepast? zit namelijk te twijfelen om ze mee ta pakkenZie wel gelijk iets opvallends....
Pyro Sky Heavy Weights 5x49 schots - Valk Rijssen
5 x 49 shots cakes met verschillende effecten.valkrijssen.webshop.kei.io
Los zijn ze 14,95 en per 5 tegelijk bestellen dus duurder
Ook zo bij de 400 display box.Dat was vorig jaar ook zo, wat wel een geval apart is: Insane Crown Bomber met korting 134,95 bij valk en maar liefst 159,99 bij vwpd
Dat is inmiddels ook aangepastOok zo bij de 400 display box.
Op de vwpd site 155 en reguliere 143.
Wel “gek” inderdaad
Manman wat een gezeik over die prijzen.
GoedenavondZie hem nog steeds op 159,- staan minus 10 procent
Ook zo bij de 400 display box.
Op de vwpd site 155 en reguliere 143.
Wel “gek” inderdaad
Nou blij Mark77?Op onze reguliere webshop hadden we een fout gemaakt met de prijs, de mensen die hem voor deze prijs besteld hadden, hebben dus geluk gehad.
De prijs is inmiddels aangepast naar 159.95.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
GoedenavondSubarufreak ik heb jou een pm gestuurd, kun je die beantwoorden aub
Best een zielige reactie.. Blij ben ik toch wel ook toen de 400 display voor 143 te bestellen was en ik weet zeker valk ook met mij gezien ik dit jaar al voor ruim 4000,- bij hun heb besteld. Er werd aangegeven dat er een prijs voordeliger was op de reguliere site dan de vwpd.. en dus ook de display 400 wat ik aangaf.Nou blij Mark77?
Ik volg, ben nog opzoek naar een karton rauwe fluiters@subarufreak heb je misschien een update over de showdown van magnum en/of de screamcakes?
Goedenmorgen@subarufreak heb je misschien een update over de showdown van magnum en/of de screamcakes?
GoedenmorgenBeste vuurwerkperdoos,
Wat is de tube diameter van de cakebox "mega block 100 shots" op de Valk website?