Torrr
VWC lid
Heeft er toevallig iemand besteld bij vwpd die uit omgeving Steenbergen/Roosendaal komt en voor mij iets mee kan nemen?
#durftevragen
Het zou wel zo netjes zijn om dit niet in het topic van een andere winkelier te vragen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er toevallig iemand besteld bij vwpd die uit omgeving Steenbergen/Roosendaal komt en voor mij iets mee kan nemen?
#durftevragen
Ik denk dat diegene graag iets wil hebben van Valk juistHet zou wel zo netjes zijn om dit niet in het topic van een andere winkelier te vragen![]()
ik zie ze inmiddels!Hoelaat komen de prijzen op de valk website?
Is al online...Hoelaat komen de prijzen op de valk website?
Zie wel gelijk iets opvallends....ik zie ze inmiddels!
Precies datIk denk dat diegene graag iets wil hebben van Valk juist![]()
Ik denk dat diegene graag iets wil hebben van Valk juist![]()
Ik vind het wel bijzonder dat bepaalde producten op de reguliere valk site nagenoeg hetzelfde kosten of zelfs een flink stuk goedkoper zijn t.o.v. de vwpd site. Iets wat ik op voorhand niet voorzien had en nu wel een klein beetje van baal.
aha zie et ja, dan scheelt het maar een paar euro per compoundJe krijgt op de reguliere site 10% korting vvk op de prijzen.
Klopt, er heb daar zo mijn redenen voor!En vooral Woutertje, die wilde ook al van zn karton CC af![]()
Deze is aangepast zat een foutje in het systeemDat van die insane crown bomber is wel apart idd, zat te twijfelen om die erbij te doen maar dit geeft wel te denken
Dat is top!Deze is aangepast zat een foutje in het systeem