[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

Heeft er toevallig iemand besteld bij vwpd die uit omgeving Steenbergen/Roosendaal komt en voor mij iets mee kan nemen?

#durftevragen

Het zou wel zo netjes zijn om dit niet in het topic van een andere winkelier te vragen :wink:

Heeft er toevallig iemand besteld bij valk die uit omgeving amsterdam komt en voor mij iets mee kan nemen? Kleine box van 2 cakes

#durftevragen

Ik vind het wel bijzonder dat bepaalde producten op de reguliere valk site nagenoeg hetzelfde kosten of iets goedkoper zijn t.o.v. de vwpd site. Iets wat ik op voorhand niet voorzien had en nu wel een klein beetje van baal.

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel bijzonder dat bepaalde producten op de reguliere valk site nagenoeg hetzelfde kosten of zelfs een flink stuk goedkoper zijn t.o.v. de vwpd site. Iets wat ik op voorhand niet voorzien had en nu wel een klein beetje van baal.

Alle compound zijn duurder op valk site? Tussen de 10-30 euro extra per compound.

Dat was vorig jaar ook zo, wat wel een geval apart is: Insane Crown Bomber met korting 134,95 bij valk en maar liefst 159,99 bij vwpd

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan