[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

Gelijk een vraagje!
komt de tropic scream salute ook weer in het assortiment per 6?
Of nouja, komt hij uberhaupt terug is hef assortiment?

ik heb het 2.5 maand geleden ook al eens gevraagd maar ben toch zo brutaal het nog eens te vragen haha.
Toevallig al iets meer bekend over?

Gisteren een bestelling geplaatst. Ben benieuwd naar het ouderwetse buurtassortiment.
Stonden genoeg leuke spullen op om toch maar eens te bestellen.

Komt er ook nog een voordeel actie bij de nieuwe sensation serie? ik zie namelijk alle 5 voor 325 voorbij komen wat dan best aantrekkelijk wordt.

Komt er ook nog een voordeel actie bij de nieuwe sensation serie? ik zie namelijk alle 5 voor 325 voorbij komen wat dan best aantrekkelijk wordt.

Dat vind ik een goede voorzet voor VWPD om in te koppen en een mooie actie op te zetten! Lijkt me een top aanbieding.

ik heb het 2.5 maand geleden ook al eens gevraagd maar ben toch zo brutaal het nog eens te vragen haha.
Toevallig al iets meer bekend over?

Goedenavond

Hier hebben wij nog niet naar gekeken , dat gaan we in de aankomende tijd doen of we deze opnieuw gaan laten komen of niet .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Daar gaan we nog naar kijken of we dezen dit jaar weer over laten komen of niet .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dit zou echt heel fijn zijn, de gewone Tropic Screams zou ook top zijn, wat een pracht exemplaren zijn dat zeg.

Is het niet zo dat fluiters lastiger zijn met nieuwe EU regelgeving? Was iets met plastic wat er voor het "Scream"effect nodig is? Of hebben deze daar geen last van?

Worden alle producten welke op de VWPD website staan, ook verkocht op de reguliere Valk-Vuurwerk website wanneer deze open gaat ?

En hoeveel (procent?) hoger zal de prijs dan zijn van de producten op de reguliere website ?

Heb al een leuke bestelling geplaatst bij jullie, nu was ik opzoek naar karton Crosette Switch van Broekhoff. Is er een mogelijkheid dat die word toegevoegd? Onder de liefhebbers volgens mij best wel wat animo voor.

Komen er nog acties en nieuwe producten aan? Of is dit gewoon wat het is? Hoor het graag!
Goedenmiddag

Op dit moment zijn wij nog aan het kijken naar aanvullingen voor de vpd site .
Mochten er nieuwe /andere producten bij gaan komen dan zal ik dat hier melden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Heb al een leuke bestelling geplaatst bij jullie, nu was ik opzoek naar karton Crosette Switch van Broekhoff. Is er een mogelijkheid dat die word toegevoegd? Onder de liefhebbers volgens mij best wel wat animo voor.
Goedenmiddag

We zullen hier is naar gaan kijken .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

IK had een vraagje, de delicious thunder zit daar in de kartonverpakking deels de normale en deels de finale versie?

Goedenavond

Nee niet over heen gelezen maar kreeg deze vraag ook al heel vaak via de mail dus dacht dat ik de persoon daar wss al bericht had .
Maar dan hier ook nog even:
We zijn op dit moment onze voorraden aan het nakijken hoe we ervoor staan, en daarnaast hebben we de vraag bij magnum neer gelecht omtrent hun voorraad .
Zodra we dit in kaart hebben en dus wij of magnum nog heeft zal deze weer op de site komen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Deze vraag is vast al vaker voorbij gekomen, maar is het mogelijk dat er fluitcakes toegevoegd worden zoals bijvoorbeeld de Return of The Phoenix ( Wolff ) of de Tropic Scream Salute ?

En de Massive Willows van Vuurwerkmania, zou deze ook toegevoegd kunnen worden ?

Back
Bovenaan