[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

Op dit kanaal staan wat filmpjes! Waaronder ene nieuwe 30mm 100sh bak:shocked:

Die ziet er erg mooi uit. Maar helaas zijn we veel te vaak lekker gemaakt met dit soort samples. Een van de meest recente, extreme vormen van bedrog was van Evolution Fireworks. Wat mijn punt is: dat hadden we van hen niet verwacht. Ik verwacht het ook niet van Rubro en Magnum (kan me niet herinneren dit in een duidelijke mate ooit gezien te hebben, maar ik weet beslist niet alles). Maar dit ziet er bijna te mooi uit. Dan weer mezelf tegenspreken: we hadden hier van het jaar de Beyond Redemption/Sylvester Mainframe en die was echt geweldig. Deze staat misschien wel op ons lijstje, ik zet 'm er wel op voor mezelf als eentje die we misschien toch moeten proberen

Goed om te lezen dat jullie weer open zijn.
vorig jaar jullie overgeslagen maar daar komt voor dit jaar denk verandering in :thumbsup:

Die Santiago 200 shots is volgens mij heel erg goed geprijsd. Tournament box is zo-zo. Sylvester Mainframe is met 149 euro echt prima. Volgens mij kun je hier prima een aantal compounds kiezen die prima geprijsd zijn. Ook Armageddon/Triple X is zeker niet duur trouwens.

Beste Subaru,

Waarom is dit jaar de prijs van de valk 19 nog steeds zo enorm hoog vergeleken met de eerdere kartonnen van 12 stuks voor 110?
Is de verkoop vorig jaar ondanks de prijs nog steeds goed ?

Ik snap echt wel dat alles duurder word maar meer dan 50% is in mijn ogen echt veel te veel.

Laatst bewerkt:
Beste Subaru,

Waarom is dit jaar de prijs van de valk 19 nog steeds zo enorm hoog vergeleken met de eerdere kartonnen van 12 stuks voor 110?
Is de verkoop vorig jaar ondanks de prijs nog steeds goed ?

Ik snap echt wel dat alles duurder word maar meer dan 50% is in mijn ogen echt veel te veel.

Goedenmiddag

Dit helaas oa met de prijzen in China te maken , de verkoop is niet minder geworden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag members/freaks

Ik wou jullie even laten weten dat van de special willow starbox en van de mysterious palm box de films zijn toegevoegd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan