[Freakactie 2024] Vuurwerkkanjer Fleringen

En met wie moet de winkelier contact opnemen? En krijgt dezelfde winkelier uitleg over hoe en wat?

Mocht die winkelier interesse hebben dan kun je hem contact op laten nemen met een modje van vwc.

@@@Sorry voor dit, had even niet door dat dit in een freakactie topic was :shy:

Kijk weer een actie. Ik zie al wat mooie producten staan. Gaan we in de gaten houden.

Nog een freakactie :handsup: Gaaf! Ben benieuwd zal zeker even een kijkje nemen op jullie webshop als die geopend is.

Nooit van gehoord, zelfs niet van Fleringen... :bonk:

Leuk dat jullie mee gaan doen en als het de moeite waard is, wie weet rijd ik dat pleuriseind wel dan!

Off-topic... Wanneer komt er eindelijk eens een fatsoenlijke freak actie in Amsterdam e.o.??? Altijd moet ik ver rijden... :cry:

Vuurwerk Huizen heeft vaak uitstekende prijzen! Maar niet nu. De leukste winkels in mijn ogen zitten in het noordoosten en oosten tegen de Duitse grens. Als we dat doen dan rijden we wel door naar Duitsland voor Funke en zo.

Top dat jullie ook acties hebben. Kan me herinneren dat jullie scherpe prijzen hebben. Een winkel om in de gaten te houden dus!

kijk eens aan, deze ligt in de buurt.

nog nooit eerder van Vuurwerkkanjer gehoord, maar ga deze zeker even in de gaten houden!!

Ben hier al wel eens geweest. Leuke tent met goede acties.
Afgelopen december zag ik ook al mooie dagdeals voorbij komen maar was toen al uitbesteld helaas.

Goed bezig Vuurwerkkanjer :applause:
Deze topic ook maar even in de gaten houden. Moet toch al naar Gronau eind van het jaar, dus dan is een stop in Fleringen zeker een optie.

Moet heel gek lopen of hier gaat niet besteld worden door mij. Hoop op een paar artikelen en als de voorraad, prijs en afhaalmoment het toelaten gaan die zeker besteld worden.

Heel benieuwd! Super dat jullie het mogelijk maken!

Ik weet niet in hoeverre er op verzoeken van forumleden in gegaan kan worden maar als het mogelijk is zouden jullie dan kunnen informeren bij magnum/broekhof naar de extreme fireworks show. Deze is volgensmij bij een aantal ahops afgelopen jaar aangeboden dit was een topper op de videos!
B.V.D.

Mocht het niet mogelijk zijn dan is t niet anders, niet geschoten is altijd mis :p

Back
Bovenaan