[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Onder het mom van meedenken. Ik heb nog een big pleasure box van wolff vuurwerk in bestelling staan. Deze mag overgenomen worden voor €75 (heb dit er ook voor betaald) als je hier gebruik van wilt maken kan je mailen naar de info van vwfeestje. Rico is hiervan op de hoogte.

Onder het mom van meedenken. Ik heb nog een big pleasure box van wolff vuurwerk in bestelling staan. Deze mag overgenomen worden voor €75 (heb dit er ook voor betaald) als je hier gebruik van wilt maken kan je mailen naar de info van vwfeestje. Rico is hiervan op de hoogte.
Ik wilde gelijk even googlen wat die big pleasure box is maar als je alleen dat intikt krijg ik toch een andere hobby te zien hahaha.

Inhoudelijk; Tof om te zien dat je ook zo mee denkt met anderen!

Fijn dat jullie zo meedenken, echt toppers! Het ligt voor mij helaas niet op de route maar nogmaals echt klasse!

Mooi gebaar! Kans is aannemelijk dat ik volgend jaar maar eens een ritje Roosendaal plan op de 28e.. wat een top winkel zeg!

Mocht je voor 500 of meer bestellen krijg je een best wel Lekker 30mm blokkie gratis in koekange. Toch iets van voordeel zeg maar
En de selectie daar is best breed, prijzen ook redelijk ok
Een aantal intratuin locaties ook leuk, selectie wel beperkt

Ik heb de volgende items ij de nabezorging zitten, wij kunnen het niet ophalen:

- Tomahawk
- Blackbeard
- Full Assault

Wil of kan iemand deze overnemen?

Beste freaks! :p

Op wat rompslomp rond afkeur en late leveringen na, zijn wij startklaar voor de verkoop! De bunkers liggen ramvol, de afhaalruimte is sfeervoller dan ooit en de showroom ziet er weer spic en span uit. Voordat ook wij even van de kerst gaan genieten, willen we jullie alvast hartelijk danken voor het afgelopen jaar! Velen van jullie gaan we de komende dagen zien en daar hebben wij heel veel zin in!

Fijne kerstdagen gewenst, mede namens Thierry! :p

IMG_1868 groot.jpeg

IMG_1872 groot.jpeg

IMG_1864 groot.jpeg

Jullie ook hele fijne feestdagen en ontzettend veel succes en plezier tijdens de verkoop.
En bedankt voor een jaar lang alle acties hier, jullie hebben zeer veel leden gelukkig gemaakt.

Back
Bovenaan