[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

@ vuurwerkfeestje.nl klopt het dat de openingstijden op jullie website niet kloppen? Mijn afhaaltijd is 0800, maar bij openingstijden staat dat jullie pas 0900 open gaan??
 
Vanmorgen goed geholpen, binnen 15 minuten weer buiten. Vriendelijke mensen, top service en heel het jaar actief met acties. Mij zie je volgend jaar weer!
 
Eerste keer bij vwfeestje en ook nog ff met Rico kort gebabbelt.
Was gezellig.

Stond binnen 15 minuten weer naast mn wagen. Top!
 
Vanmorgen rond half 8 liep het iets minder soepel. Er werd uitgeleverd door 2 medewerkers, welke soms erg verdwaasd rondliepen tussen de bunker en de balie op zoek naar de orders.

Na een kwartier wachten werd ik geholpen en in 10 minuten werd mijn order bij elkaar geraapt, lijst werd met mij niet doorlopen. Er werd gezegd dat het compleet was, maar er miste een compound. Deze werd er snel bijgehaald zodat ik kon inladen.

Merkte wel dat het uitzoeken van gratis vuurwerk en de vuurwerkcheque die klanten kregen niet echt lekker liep. Eerst wordt de bestelling uitgeleverd, dan krijg je een bon, moet je maar boven om het vuurwerk uit te zoeken en vervolgens sta je eigenlijk weer in de rij om dit vuurwerk te krijgen. Zelf kreeg ik geen gratis vuurwerk maar merkte bij een medepyro dat hij het toch ook erg omslachtig vond.

Voor de rest zeer tevreden en goed geholpen! Bedankt Vuurwerkfeestje!
 
Bij mij liep het vanmorgen om 9u ook minder soepel. Was er om 9.05 en werd pas om 9.55 geholpen. Niemand in de zaak werd geholpen aan zijn bestelling maar in plaats hiervan werd gezegd dat alle bestellingen van het bepaalde tijdslot gepickt werden en dat je vanzelf omgeroepen zou worden. Dit liep dus helaas iets minder soepel dan waarschijnlijk vooraf gehoopt. Na lang wachten heeft een medewerker toch mijn specifieke bestelling gepickt.
Desalniettemin vriendelijk personeel en een mooie winkel en showroom!
 
Bij mij liep het vanmorgen om 9u ook minder soepel. Was er om 9.05 en werd pas om 9.55 geholpen. Niemand in de zaak werd geholpen aan zijn bestelling maar in plaats hiervan werd gezegd dat alle bestellingen van het bepaalde tijdslot gepickt werden en dat je vanzelf omgeroepen zou worden. Dit liep dus helaas iets minder soepel dan waarschijnlijk vooraf gehoopt. Na lang wachten heeft een medewerker toch mijn specifieke bestelling gepickt.
Desalniettemin vriendelijk personeel en een mooie winkel en showroom!
Ja bij mij was het precies hetzelfde wel vriendelijk personeel!
 
Zo mensen.. 24 uur verder waarvan ongeveer 34 minuten slaap, moe maar voldaan thuis na de eerste verkoopdag! Dit keer voor de vorm boven in de showroom gelegen op een stretcher. Geen doorslaand succes overigens. Dank voor jullie positieve en positief-kritische reacties. We kunnen ons daar overigens ook volledig in vinden.

De nacht liep over het algemeen prima, korte wachttijden, meeste orders compleet op een enkele na waarvoor een oplossing is geboden (en aangenomen).
Toen de ochtend.. het klopt dat het toen even spitsuur was. Leveringen van al onze leveranciers exact gelijk, meerdere pallets lossen, veel bestellers en ook de losse verkoop die meteen losging. Het was even flink aanpoten, gelukkig ging het vanmiddag en vanavond een stuk gestroomlijnder.

Zoals altijd loop je hier en daar tegen een probleempje aan. Daar balen wij dan net zo van als jullie, want ook wij zijn gewoon liefhebbers. Om een voorbeeld te geven. We hadden 16x Rainbow van Wolff binnen liggen. En netjes 16 keer verkocht. De eerste 14 klanten geen probleem. Bij de 15e.. geen Rainbow meer. Wat is er dan waarschijnlijk gebeurd? We hebben ook de Rainbow cake uit het Defqon-pakket. Zelfde naam, ander artikelnummer. We lopen met 10 man personeel waarbij niet iedereen daar tot in detail van op de hoogte is.Gevolg: de Rainbow van Wolff wordt gepakt, in plaats die van Defqon. Order wordt gecheckt met de klant en die merkt het. zelf niet, of denkt: das een mooie meevaller. Als dat 2 keer gebeurt, kom je dus er dus aan het einde 2 tekort. Pijnlijk, maar helaas de realiteit in een omgeving waar de druk soms even hoog is en mensen werken ;-)

Tot zover het kijkje achter de schermen. Nu snel wat slaap pakken en stiekem heel blij met een dag zoals morgen. Rustig leveringen binnenhalen, wat klanten helpen, en de voorraden weer op orde brengen.

Fijne verkoopdagen verder! :d
 
Zo mensen.. 24 uur verder waarvan ongeveer 34 minuten slaap, moe maar voldaan thuis na de eerste verkoopdag! Dit keer voor de vorm boven in de showroom gelegen op een stretcher. Geen doorslaand succes overigens. Dank voor jullie positieve en positief-kritische reacties. We kunnen ons daar overigens ook volledig in vinden.

De nacht liep over het algemeen prima, korte wachttijden, meeste orders compleet op een enkele na waarvoor een oplossing is geboden (en aangenomen).
Toen de ochtend.. het klopt dat het toen even spitsuur was. Leveringen van al onze leveranciers exact gelijk, meerdere pallets lossen, veel bestellers en ook de losse verkoop die meteen losging. Het was even flink aanpoten, gelukkig ging het vanmiddag en vanavond een stuk gestroomlijnder.

Zoals altijd loop je hier en daar tegen een probleempje aan. Daar balen wij dan net zo van als jullie, want ook wij zijn gewoon liefhebbers. Om een voorbeeld te geven. We hadden 16x Rainbow van Wolff binnen liggen. En netjes 16 keer verkocht. De eerste 14 klanten geen probleem. Bij de 15e.. geen Rainbow meer. Wat is er dan waarschijnlijk gebeurd? We hebben ook de Rainbow cake uit het Defqon-pakket. Zelfde naam, ander artikelnummer. We lopen met 10 man personeel waarbij niet iedereen daar tot in detail van op de hoogte is.Gevolg: de Rainbow van Wolff wordt gepakt, in plaats die van Defqon. Order wordt gecheckt met de klant en die merkt het. zelf niet, of denkt: das een mooie meevaller. Als dat 2 keer gebeurt, kom je dus er dus aan het einde 2 tekort. Pijnlijk, maar helaas de realiteit in een omgeving waar de druk soms even hoog is en mensen werken ;-)

Tot zover het kijkje achter de schermen. Nu snel wat slaap pakken en stiekem heel blij met een dag zoals morgen. Rustig leveringen binnenhalen, wat klanten helpen, en de voorraden weer op orde brengen.

Fijne verkoopdagen verder! :d

Tot maandagmorgen Rico!
 
Back
Bovenaan