Ze moeten nog komen, dus je bent eigenlijk te vroeg![]()
Reacties hierboven waren dus als grappig bedoeld. Check. Thanks voor je reactie.
Dan wacht ik het nog af!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze moeten nog komen, dus je bent eigenlijk te vroeg![]()
Alvast maar weer een nieuwe F5-knop besteld![]()
Freakactie bij de Lidl, F5 toets met gratis toetsenbord voor 4,99
https://www.lidl.nl/p/silvercrest-toetsenbord/p100340415
Kunnen we niet alvast een tipje van de sluier krijgen van de mystery artikelen? Als warmhoudertje voor het einde van de week? Een prijs.. een effect.. aantal schoten.. brandduur...![]()
Ja komen nog! Is nog niet zeker wat hier precies in komt.Wat is die mystery cake en box op de site waar €0,00 bij staat? Komen die nog online? Dan ga ik vast nakijken of men F5 knop nog werkt![]()
Wanneer komen deze online of is dat nog gissen? Wat er voor komt maakt me niet uit, mooi zal het vast zijn jullie kennende!
Gisteren waren we op bezoek bij Wolff Vuurwerk om terug te kijken, maar vooral vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen. We hebben zelfs al nieuwe items (in actie) gezien en daar gaan onze pyro-hartjes sneller van kloppen...
We hebben heel veel ideeën opgedaan, waarvan jullie al op heel korte termijn de eerste resultaten gaan zien. Zoals jullie van ons gewend zijn komen we dan ook weer met een paar leuke verrassingen!
Volgende week staan gesprekken met Vulcan en GBV-Weco op de planning. Daarna snel meer info!![]()
Hmm vanuit mij als liefhebber/freak toch even de gemengde gevoelens hier delen over GBV. Kijk jij bent de ondernemer, maar ik (wij) de klanten. GBV staat hier niet bepaald hoog op het lijstje en zeker niet na het afgelopen jaar. Zeg maar gerust onderaan… en ben bang dat dat wel bij meer liefhebbers zo is. Als je het mij zou vragen zou ik veel liever een uitgebreider assortiment van andere merken willen zien (Wolff/Magnum) dan iets van GBV. Ze hebben het dit jaar gewoon niet waar gemaakt met vele artikelen.
Ik uit mijn zorgen… omdat het hier kan.
Hmm vanuit mij als liefhebber/freak toch even de gemengde gevoelens hier delen over GBV. Kijk jij bent de ondernemer, maar ik (wij) de klanten. GBV staat hier niet bepaald hoog op het lijstje en zeker niet na het afgelopen jaar. Zeg maar gerust onderaan… en ben bang dat dat wel bij meer liefhebbers zo is. Als je het mij zou vragen zou ik veel liever een uitgebreider assortiment van andere merken willen zien (Wolff/Magnum) dan iets van GBV (op enkele uitzonderingen na). Ze hebben het dit jaar gewoon niet waar gemaakt met vele artikelen.
Ik uit mijn zorgen… omdat het hier kan.
Hmm vanuit mij als liefhebber/freak toch even de gemengde gevoelens hier delen over GBV. Kijk jij bent de ondernemer, maar ik (wij) de klanten. GBV staat hier niet bepaald hoog op het lijstje en zeker niet na het afgelopen jaar. Zeg maar gerust onderaan… en ben bang dat dat wel bij meer liefhebbers zo is.Ze hebben het dit jaar gewoon niet waar gemaakt met vele artikelen.
Binnenkort weer een freak middag om na te praten over het afgelopen seizoen en voorbereiden op de nieuwe lijsten? Ik neem de roze koeken mee![]()
Wij Freaks zijn natuurlijk heel erg kritisch, logisch ook als je het hele jaar met vuurwerk bezig bent en je in de loop der jaren zeer merktrouw wordt. Persoonlijk vind ik de NL merken steeds minder onderscheidend worden als het het vergelijkt met een aantal jaar terug, uitgezonderingen daargelaten.
Feestje kan nou eenmaal niet alleen aan Freakwensen voldoen, uiteindeijk zal de gewone consument onderaan de streep het meeste geld/marge in het laadje brengen en moet je ook aan die wensen voldoen. Een gewone consument heeft de dezelfe emotie met een 200 shots 20 mm bak als wij met een 100 shots 30 mm bak, daar moet je als ondernemer gewoon op inspelen. Afgelopen jaar heb ik achteraf toch te veel impulsaankopen gedaan en had ik bij sommige bakken een 'mwah gevoel' Maar ja, ook ik laat me gekmaken en heb heel veel last van fomo, hahaha. Gelukkig hebben we voldoende keus en kun je gerust een deurtje verder gaan om je collectie samen te stellen. Voor dit seizoen heb ik vooraf een plan gemaakt, welke merken wil ik nou echt gaan schieten. Daarbij vind ik bestaande voorraad een must, dat gehannes met vervangers vind ik niks; ik doe tenslotte niet voor jan lul veel onderzoek naar producten om vervolgens teleurgesteld te worden om een product in handen te krijgen waar je niks over weet. En ik ben te oud om aan de balie even een review te zoeken of een youtube filmpje in te starten. Ik vind service ook belangrijk, ik heb bij Feestje de DRGN Dirty (jaja, van GBV)besteld voor 106,- terwijl ie ergens anders voor 99,- wordt aangeboden. Maar omdat Feestje een fijne toko is, duidelijk en snel communiceert gaan mijn euro's in dat geval naar Feestje toe.