[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

2.jpg

20% KORTING OP F1-VUURWERK!:cool: Per 1 maart 2024 gaat onze vestiging in Dordrecht helaas sluiten. Daarom organiseren we tot dat moment een grote F1-OUTLET met 20% korting op bijna al ons F1-vuurwerk, óók als je dit koop of afhaalt in onze andere vestigingen.:wink:

De volgende voorwaarden zijn van toepassing:

-Korting is zichtbaar in je winkelmandje vanaf een bestelwaarde van 20 euro.
-Artikelen van Klasek, Pyrogiochi en Gender Reveal zijn uitgesloten van deze actie.
-Let op de verschillende afhaalmomenten per vestiging in je winkelmandje. Bestel bij voorkeur online zodat alles voor je klaarstaat!
-Dordrecht is in januari nog gesloten en opent voor het laatst op 7, 14, 21 en 28 februari.
-Korting is ook in de winkels geldig.

Veel shopplezier!:D www.vuurwerkfeestje.nl

Deze week en volgende week staan de eerste gesprekken gepland met onze leveranciers! Daarbij kijken we terug op afgelopen seizoen, maar kijken we ook vooruit naar aankomend seizoen:D

Natuurlijk bekijken we ook wat er nog in voorraad is. Laat ons hieronder weten welke artikelen van Vulcan, Wolff, Magnum en GBV-Weco je op korte termijn of aankomend seizoen graag in onze webshop ziet verschijnen!:p

Ik zou naast o.a. de Tailgate Fan graag wat meer producten uit de Pyroshow-lijn in de collectie zien. Dit zijn vaak ideale producten om in shows te gebruiken, omdat ze een single-effect hebben en ook van goede kwaliteit zijn met een snel tempo, waardoor de lucht constant gevuld is. Alle kleuren van de Peony en Crossette cakes zou ik erg graag willen zien. Ook de andere 25 en 36 shots blokjes (Crown, Brocade King, Willows, Spinners, Time Rain Willows, Plum w Ti Palm Tree, de Tiger Tail blokjes en de at once finale cakes), alsook de fanshape tail bakken (Blue Mine with Golden Spider Tail en Golden Wilow Mine w Blue Pearl) zouden een welkome aanvulling zijn en zeker geschikt voor freaks.

Heb al eens een regenboogwaaier van 2x5 kleuren peonycakes geschoten, wat echt erg mooi en breed was in een show. Dit jaar een waaier van 5 Spinners to Blink geschoten, wat toch een mooi en uniek showelement is.

Hier de regenboogwaaier (begint met eindsalvo's van 3x de Autograph Box):

Laatst bewerkt:
Ik sluit me ook bij bovenstaande aan. Ook Showtime van caffero lijkt me een leuke aanvulling, redwire ook nog een optie maar of dat weggelegd is voor de massa vraag ik me wel af.

ik heb me ingeschreven voor de ONLYFREAKS maar begreep dat die even gesloten is.
Iemand misschien een idee wanneer er weer mensen worden toegelaten?

als ik op de gewone site kijk zie ik niet echt iets staan qua dozen e.d.

alvast dank voor de info.

Ik heb me ook gisteren ingeschreven en ook nog geen reactie..

Gisteren waren we op bezoek bij Wolff Vuurwerk om terug te kijken, maar vooral vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen. We hebben zelfs al nieuwe items (in actie) gezien en daar gaan onze pyro-hartjes sneller van kloppen...:p

We hebben heel veel ideeën opgedaan, waarvan jullie al op heel korte termijn de eerste resultaten gaan zien. Zoals jullie van ons gewend zijn komen we dan ook weer met een paar leuke verrassingen!

Volgende week staan gesprekken met Vulcan en GBV-Weco op de planning. Daarna snel meer info!:D

IMG_6962.jpg

IMG_6963.jpg

Mooi optijd al die bezoekjes. Leuk dat er ook al nieuwe info is. Klinkt interessant.

Willen jullie een smeekbede doen voor de terugkeer van oude producten van Vulcan met kooi zoals de Montreal, Berlin etc. :)!

Heb ik de mysterie actie gemist??
Alles al uitverkocht!

Hahaha heel de webshop voor 100 euro!

Nee, we zijn links en rechts met wat dingetjes bezig in de webshop, we hopen eind deze week een grote OUTLET DROP te doen als we alle leveranciers hebben gesproken! Wolff is inmiddels bevestigd, en dat wordt al heel leuk :D

Back
Bovenaan