[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Dat ging hard zeg! Kon afgelopen jaar de Jumping Jelly Beans nergens meer vinden. Dus nu een paar meegenomen en nog wat andere dingetjes. Helaas was het 00.00 afhaalblok al vol toen ik af ging rekenen. Maar 28 december 00.30 ben ik present. :D

Mensenkinderen. De site kan het aantal bestellingen niet aan. Er kunnen daarom wat zaken mis gaan technisch gezien, we zullen alle orders checken later vanavond... Dank voor jullie enthousiasme!
Bizar! Hoeveel bezoekers waren er tegelijk op de site? Lijkt me dat Shopify toch wel wat aan moet kunnen?

2 Cairo Crackling kunnen bestellen. Hopen dat die blijven staan en gedurende het jaar bijbestellen! Tot de 28e 00:30 uur.

400 shots van magnum kunnen bestellen, ideaal zo weer @vuurwerkfeestje! Door het jaar heen meer bestellen, tot de eerste verkoopdag 00:00 :)

Helaas was de site volkomen waardeloos deze keer, alles in de soep gelopen en de melding dat de pagina niet beschikbaar was veelvuldig gezien. Een slecht begin van het nieuwe jaar en een teleurstellende eerste bestelling :(

Uiteindelijk toch nog iets moois gevonden om toe te voegen, dat maakt het al iets draaglijker ;)

Laatst bewerkt:
Ik sta ervan te kijken dat de Aftermath nog beschikbaar is... Deze was enorm goed voor de prijs! Wederom 2x besteld :D

Filmpje van de cake:

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas was de site volkomen waardeloos deze keer, alles in de soep gelopen en de melding dat de pagina niet beschikbaar was veelvuldig gezien. Een slecht begin van het nieuwe jaar en een teleurstellende eerste bestelling :( Als het iedere keer zo moet gaan dan haak ik af.

Achja het jaar duurt nog lang. Rond deze tijd zijn er gewoon nog veel nieuwe "Freaks" actief. Over een maand zie je ze niet meer en kan je op je gemak bestellen.

Achja het jaar duurt nog lang. Rond deze tijd zijn er gewoon nog veel nieuwe "Freaks" actief. Over een maand zie je ze niet meer en kan je op je gemak bestellen.

Wel grappig om te zien inderdaad, weinig usernames die je kent laten we maar zeggen.
Ach, Feestje is al te ver voor me en met deze chaos wacht ik inderdaad wel een maandje.
Wel een dikke pluim naar Feestje dat ze nu alweer met een actie komen!

Net nieuw hier en voor mij wat onbekende dingen kunnen bestellen, zo ver is Roosendaal gelukkig niet weg

Back
Bovenaan