Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bizar! Hoeveel bezoekers waren er tegelijk op de site? Lijkt me dat Shopify toch wel wat aan moet kunnen?Mensenkinderen. De site kan het aantal bestellingen niet aan. Er kunnen daarom wat zaken mis gaan technisch gezien, we zullen alle orders checken later vanavond... Dank voor jullie enthousiasme!
Helaas was de site volkomen waardeloos deze keer, alles in de soep gelopen en de melding dat de pagina niet beschikbaar was veelvuldig gezien. Een slecht begin van het nieuwe jaar en een teleurstellende eerste bestelling :( Als het iedere keer zo moet gaan dan haak ik af.
Achja het jaar duurt nog lang. Rond deze tijd zijn er gewoon nog veel nieuwe "Freaks" actief. Over een maand zie je ze niet meer en kan je op je gemak bestellen.
Waar zijn die kingsman gebleven?
https://vuurwerkfeestje.nl/products/kingsmen?variant=47210897342808Waar zijn die kingsman gebleven?
Bizar! Hoeveel bezoekers waren er tegelijk op de site? Lijkt me dat Shopify toch wel wat aan moet kunnen?