VuurwerkChinees
VWC lid
Ben benieuwd 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het niet eens tijd voor een vestiging in het oosten of midden van het land?![]()
Dit jaar hier geweest, voor mij ook een flink eind rijden, maar gecombineerd met Orthen en het was zeker de moeite waard! Aantal unieke producten, die nergens anders te krijgen zijn (Nico), prima service en goede prijzen tijdens de freak acties.
Ben benieuwd naar wat jullie er vanavond op gooien! Maar ik las iets over alleen maar afhaalblokken in de nacht? Dat gaat me echt te ver, valt dat later nog aan te passen naar ergens in de ochtend?
In eerste instantie wel. Dat zit namelijk zo. We hebben beperkt bunkerruimte beschikbaar, die ruimte wordt nu deels nog ingenomen door restvoorraad. Om ook de 'gewone consument' straks de 28e te kunnen bedienen, laten we net als dit jaar in de vroege ochtend van die 28e leveringen komen. Je wilt je bunker dan zo leeg mogelijk hebben, om alles een plek te kunnen geven.
En trouwens, afhalen in de nacht is een unieke ervaring! We tellen samen af tot 00:00 uur. En je krijgt de kans om een praatje te maken met iconische VWC'ers zoals de enige echte Vuurwerkkoning![]()
Freakspagina is nu al open maar vanaf vanavond 20:00 gaan de aanbiedingen van start begrijp ik?
Crownking staat erop voor €0.00,-. Foutje neem ik aan toch?
https://vuurwerkfeestje.nl/products/crown-king