[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Super leuk om dit alweer te zien allemaal hoor. Gewoon lekker volgas door, zeer benieuwd waar jullie mee komen.

Net nu m'n ruggengraat enige tekenen van herstel begint te vertonen komen jullie hier weer mee. Nu moet ik morgen weer gaan kijken wat er beschikbaar is :wink:

Kijk even mee voor de lol maar bestel nog niks, want ik verwacht eerlijk gezegd dat het dit jaar klaar zal zijn met vuurwerk.

Politie wil algemeen vuurwerkverbod niet dat het helpt maar wacht nog ff met bestellen! Bestel ze allemaal die wel bestellen.

Ik heb me ook aangemeld :) Hopelijk zitten er nog wat leuke producten bij morgen, ik heb me wekker alvast gezet!

Ik ben benieuwd naar de acties ! Al tijden niet actief geweest op dit forum maar sinds een paar weken weer de kriebels gekregen en een aantal mooie potten en compounds geschoten.

@Robin30
Vanuit de politie is het verzoek voor een algemeen vuurwerkverbod er al heel
lang. Dat gaat dit jaar zeker nog niet gebeuren.

Dit jaar hier geweest, voor mij ook een flink eind rijden, maar gecombineerd met Orthen en het was zeker de moeite waard! Aantal unieke producten, die nergens anders te krijgen zijn (Nico), prima service en goede prijzen tijdens de freak acties.

Ben benieuwd naar wat jullie er vanavond op gooien! Maar ik las iets over alleen maar afhaalblokken in de nacht? Dat gaat me echt te ver, valt dat later nog aan te passen naar ergens in de ochtend?

Voor mij zijn alleen de nachtblokken ook wel een obstakel. Dan moet het voordeel wel meer dan een paar tientjes zijn. Denk dat ik vanavond dus oversla en de deals later in het jaar aanpak. Zeker omdat de bestelling ook al snel boven de 25kg komt. Zal voor mij lastig zijn om iemand te vinden die mee wil rijden vrijdag op zaterdag nacht.

Wel gaaf dat jullie er nu al mee starten!

Dit jaar hier geweest, voor mij ook een flink eind rijden, maar gecombineerd met Orthen en het was zeker de moeite waard! Aantal unieke producten, die nergens anders te krijgen zijn (Nico), prima service en goede prijzen tijdens de freak acties.

Ben benieuwd naar wat jullie er vanavond op gooien! Maar ik las iets over alleen maar afhaalblokken in de nacht? Dat gaat me echt te ver, valt dat later nog aan te passen naar ergens in de ochtend?

In eerste instantie wel. Dat zit namelijk zo. We hebben beperkt bunkerruimte beschikbaar, die ruimte wordt nu deels nog ingenomen door restvoorraad. Om ook de 'gewone consument' straks de 28e te kunnen bedienen, laten we net als dit jaar in de vroege ochtend van die 28e leveringen komen. Je wilt je bunker dan zo leeg mogelijk hebben, om alles een plek te kunnen geven.

En trouwens, afhalen in de nacht is een unieke ervaring! We tellen samen af tot 00:00 uur. En je krijgt de kans om een praatje te maken met iconische VWC'ers zoals de enige echte Vuurwerkkoning:D

In eerste instantie wel. Dat zit namelijk zo. We hebben beperkt bunkerruimte beschikbaar, die ruimte wordt nu deels nog ingenomen door restvoorraad. Om ook de 'gewone consument' straks de 28e te kunnen bedienen, laten we net als dit jaar in de vroege ochtend van die 28e leveringen komen. Je wilt je bunker dan zo leeg mogelijk hebben, om alles een plek te kunnen geven.

En trouwens, afhalen in de nacht is een unieke ervaring! We tellen samen af tot 00:00 uur. En je krijgt de kans om een praatje te maken met iconische VWC'ers zoals de enige echte Vuurwerkkoning:D

Nou, voor dat laatste doe ik het hoor...:bonk:

Ik kijk het wel even aan en anders wacht ik wel met bestellen tot de 'gewone' freak actie begint. Het is voor mij dik anderhalf uur rijden (en ik moet ook weer terug), dat doe ik toch liever met een beetje daglicht en niet vermoeid...:D

Heb me ook aangemeld. Ben benieuwd. Is wel een eindje rijden vanuit Amersfoort, maar if the price is right...

Back
Bovenaan