[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Bij alle artikelen staat onderstaande melding:

Dit is vuurwerk uit de categorie F2 en daarom alleen te bestellen met afhalen in de Roosendaal Megastore op 28, 29 of 30 december 2023.

Super leuk dat dit al weer kan. Helaas/gelukkig te ver weg voor mij :p
Veel shopplezier allemaal !!

Bij alle artikelen staat onderstaande melding:

Dit is vuurwerk uit de categorie F2 en daarom alleen te bestellen met afhalen in de Roosendaal Megastore op 28, 29 of 30 december 2023.

Klopt, dit moet allemaal aangepast worden. Kan niet beloven dat dit morgenavond allemaal goed staat, maar dat vergeven jullie ons hopelijk:D

Kijken of er eindelijk iets is dat ik echt wil hebben. Geweldige winkel, superpositieve reacties. Maar op een of andere manier is het er nog niet van gekomen. Was op 29 dec in Roosendaal en met mijn domme hoofd niet eens gedacht langs te gaan. Ik heb al wel wat leuks gezien vandaag dus ik hoop erop! Mooi dat men ons zo vroeg al weer op stoom brengt trouwens!

Afgelopen jaar had ik de profimix reloaded. Voor mij heel speciaal, mooi en leuk. Maar ik weet dat de meeste het niet interessant of te duur vinden op het forum, ook prima.
Dat is ook zo leuk van deze winkel, die speciale dingen die voorbij komen hier.

Ik ga me inhouden in januari. Ik ga me inhouden in januari.... ik ga me.... wat een vreselijke mensen zijn jullie van vuurwerkfeestje. Nou maar hopen dat er niks leuks tussen staat. Ben benieuwd!!

Back
Bovenaan