[Freakactie 2024] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Bedankt voor jullie vragen. De Dealer in Dronten opent over het algemeen vrij laat de shop en doet voor zover wij weten zelden mee.

Hulkenberg in Almere doet niet mee met de acties. De Knallende Ketel beheert zelf zijn webshop (en is Magnum). Ermisa gaan we even achteraan.

Duurt het wat jou betreft te lang dan kun je ook kiezen voor een winkel net buiten de polder zoals Harderwijk, Diemen of Elburg.
Harderwijk lijkt gesloten, diemen is zo goed als uitverkocht.

Elburg heeft de Crossette Switch op 40 euro staan, Color Crossette op uitverkocht, en nog je kan de Big Hunter nog bestellen. Assortiment pas net volledig zichtbaar. Best opvallend, klopt dit wel?
Elburg heeft zijn webshop als het goed is inmiddels bijgewerkt!

Harderwijk lijkt gesloten, diemen is zo goed als uitverkocht.
Zoals in de Startpost aangegeven zijn sommige winkels nog bezig om hun Vuurwerkexpert-website klaar te zetten. Harderwijk is er zo één. Zij hebben aangegeven vandaag of anders morgen de boel klaar te zullen hebben.
Harderwijk zie onze eerdere reactie (citaat hierboven). Diemen is nog bezig om zijn voorraadbeheer te regelen. Je kunt ze uiteraard ook zelf even contacten.

Ja zag ik ook maar niet volledig vertrouwen of ie dan ook echt geleverd wordt. Golden Spider niet trouwens. Andere jaren werd Kiers pas na de actie wakker en webshop verder gevuld, vroegtijdige mail haalde niks uit. Ik kijk het ff aan. Ook of nog op tijd filmpjes van nieuwe boxen opduiken.
Red C staat er nu wel op, plus toevoegingen.

Bij een aantal dealers krijg ik "pagina niet gevonden" als ik:

In eerste instantie geen winkel selecteer maar rondkijk in Assortiment.
Vervolgens een artikel kies en dan klik op bestellen.
Nu krijg je de kaart van nederland met dealers te zien.
Als ik daarop dealer X klik, dan volgt pagina niet gevonden.

Voorbeelden:
Tailgate Fan > BredaVuurwerk
Tailgate Fan > Koeleman Rijwielen
Extreme Mixed Caliber > Dieverbrug
Extreme Mixed Caliber > Lodeo Vuurwerk
Extreme Mixed Caliber > Koeleman Rijwielen

Nu kan ik mij voorstellen dat deze dealers deze artikelen niet voeren, maar een andere melding i.p.v. "pagina niet gevonden" zou misschien correcter zijn.

Back
Bovenaan