[Freakactie 2024] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Geweldige actie weer, bedankt! De code werkt niet bij Vechtweelde, ook niet als ik alleen Broekhoff artikelen selecteer. Doen zij niet mee vanwege de eigen website (net als Vuurwerkwold)? Anders zal ik een andere dealer selecteren.

Yess, daar gaan we weer!! Topactie hoor. Ik wacht alleen even tot Magnum online gaat, wat hopelijk zeer binnenkort zal zijn?

Geweldige actie weer, bedankt! De code werkt niet bij Vechtweelde, ook niet als ik alleen Broekhoff artikelen selecteer. Doen zij niet mee vanwege de eigen website (net als Vuurwerkwold)? Anders zal ik een andere dealer selecteren.
Precies zoals je het zelf al aangeeft. Zij doen helemaal hun eigen acties, zoals bijv. gratis vuurwerk. Dat is bij ons al een tijd niet meer.

Zoals Crackling al aangeeft: heb je wel aan de voorwaarden voldaan zoals minimale bestelwaarde? En zitten er wel artikelen in jouw Winkelwagen die mee doen aan de actie? Als dat wel zo is laat ons dan a.u.b. even weten bij welke winkel je probeert te bestellen. Dan kijken we even met je mee.

Met de 14 shots at once bedoel je ongetwijfeld de Double Elements. Dit artikel zal helaas slechts beperkt beschikbaar zijn en wordt daarom niet via de site aangeboden.
hey, ja zeker aan de voorwaarden gedaan, waren 2 compounds, gaat om de winkels in Wervershoof en Medemblik. Maar in amsterdam werkte die wel, daar kom ik ook langs dus geen probleem.

Minimale bedrag klopt niet, bij die 166,67 werkt nog niet heel soepel, heb nu wat zitten schuiven en draaien waardoor hij er bij 174 wel doorheen ging. Prima aktie verder.

Nog een vraag: wanneer kunnen we beeldmateriaal verwachten van de nieuwe producten die wel al te koop worden aangeboden maar nog geen video's hebben?

Zoals Crackling al aangeeft: heb je wel aan de voorwaarden voldaan zoals minimale bestelwaarde? En zitten er wel artikelen in jouw Winkelwagen die mee doen aan de actie? Als dat wel zo is laat ons dan a.u.b. even weten bij welke winkel je probeert te bestellen. Dan kijken we even met je mee.

Met de 14 shots at once bedoel je ongetwijfeld de Double Elements. Dit artikel zal helaas slechts beperkt beschikbaar zijn en wordt daarom niet via de site aangeboden.
Kan je aangeven waar ze wel worden uitgegeven? ik wil namelijk graag een aantal van bemachtigen

Dank voor weer zo'n mooie openingsactie! :thumbsup: Helaas zijn net de 2 producten verdwenen bij m'n dealer (en wijde omgeving) waar ik hele jaar naar uitkeek; Blue mine with golden spider tail, en Red Crossette :cry:nieuwe producten nog vrijwel geen filmpjes van dus ik laat het ff lopen.

hey, ja zeker aan de voorwaarden gedaan, waren 2 compounds, gaat om de winkels in Wervershoof en Medemblik. Maar in amsterdam werkte die wel, daar kom ik ook langs dus geen probleem.
Dan heb je in eerste instantie precies 2 winkels uitgekozen die allebei niet mee doen met de actie. Gelukkig heb je zelf al een andere winkel gevonden. :thumbup:

Dank voor weer zo'n mooie openingsactie! :thumbsup: Helaas zijn net de 2 producten verdwenen bij m'n dealer (en wijde omgeving) waar ik hele jaar naar uitkeek; Blue mine with golden spider tail, en Red Crossette :cry:nieuwe producten nog vrijwel geen filmpjes van dus ik laat het ff lopen.
Die zijn niet zozeer verdwenen, maar deze zitten en zaten niet in het standaard assortiment. Meerdere winkels hebben ze wel weer ingekocht maar moeten ze nog aanzetten in hun Vuurwerkexpert-shop of hebben ze op hun eigen website staan.

Hij staat niet id lijst, maar via de zoekfunctie komt hij wel te voorschijn. De red crossette.

Back
Bovenaan