[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Als jullie zo op de website kijken wat zijn die dingen die nog prijs technische leuk zijn?
Ik neem denk ik dit mee:.
Full assault
Break out
Mensen nog meer leuke dingen gezien op de website?
Vind alles eigenlijk goed geprijsd voor losse verkoop, andere winkels zijn vele male duurder. De 4 seasons kost maar 115€ en paar andere cakes ook heel goed geprijs man, heb respect dat de man geen jackpot vraagt wat ze goed recht is natuurlijk.

Ja ik hoop toch echt dat ze die 4 seasons smiddags nog hebben als ik er langs kan. Dat is het laatste waar ik nog geen vervanging voor heb.

Knap hoe dit allemaal zo goed als mogelijk opgepakt wordt, complimenten daarvoor Dave en team.
Prijzen zien er goed uit, dat de verkoopdagen maar geweldig mogen worden en liefhebbers hier mooie producten komen halen nog.

Vind alles eigenlijk goed geprijsd voor losse verkoop, andere winkels zijn vele male duurder. De 4 seasons kost maar 115€ en paar andere cakes ook heel goed geprijs man, heb respect dat de man geen jackpot vraagt wat ze goed recht is natuurlijk.
Dat bedoel ik!
Ik zit nu alvast te kijken hoeveel budget ik nodig heb daar hahaha.
Zelf nog nooit 4 seasons geschoten.
Ik hoop dat ze die nog hebben in de middag dan neem ik zeker mee

Ik zal hierbij even de lucht klaren:

De webshop staat online. Let op: bestelmogelijkheid is niet actief!

Op de webshop staan alle artikelen die aanwezig zullen zijn tijdens de losse verkoop en tegen de bijbehorende prijzen. Aangezien mijn afname bij alle leveranciers drastisch is verlaagd, zijn ook mijn inkoopvoordelen weg. Hierdoor zijn sommige artikelen ( veelal week/maandaanbiedingen) iets gestegen, weliswaar heb ik zoveel mogelijk de schade geprobeerd te beperken.
Korte vraag , krijgen jullie gedurende de dag aanvulling/levering? Ik wil in de middag komen kan helaas niet smorgens.

Gekke vraag misschien maar geven jullie compounds gekooid of ongekooid mee? Dit ivm vervoer (en geen auto :) ).

Dat bedoel ik!
Ik zit nu alvast te kijken hoeveel budget ik nodig heb daar hahaha.
Zelf nog nooit 4 seasons geschoten.
Ik hoop dat ze die nog hebben in de middag dan neem ik zeker mee
Wij hebben grote voorraden van de meeste artikelen (bij transbomber, 400shots display alle weekaanbiedingen). Echter is de 4season bij ons een uitloop artikel, deze zat in 1 grote overnamepartij. We hebben er daar maar 2 van....

Ik heb net nog even snel op de rekening gekeken en heb gezien dat ik het geld van mijn bestelling keurig terug hebben gegeven.
Ik wilde dit toch even benadrukken. Want als er nog mensen zijn die zich zorgen maken over het feit dat geld terug krijgen, Ja ze doen dat echt.
Kortom dat probleem is keurig netjes opgelost zodat ik weer even verder kijken kan.
Wat het team van Vathorst betreft : kop op volgend jaar weer beter

Wij hebben grote voorraden van de meeste artikelen (bij transbomber, 400shots display alle weekaanbiedingen). Echter is de 4season bij ons een uitloop artikel, deze zat in 1 grote overnamepartij. We hebben er daar maar 2 van....
Dacht al, waarom is die zo goedkoop maar dat verklaart het als er maar 2 van zijn :)

Haha ja had al berichtje gestuurd maar geen reactie op helaas. Had hem besteld voor 99 euro xD Zou hem graag willen hebben, maar snap ook dat ze niet spullen apart gaan leggen.
Natuurlijk, Maja Nee heb je Ja kan je krijgen indd we gaan t meemaken.
Ik ga erheen en we zien t wel

Betekent dit 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' (m.b.t. 4 seasons)?
Hoe zit het met Otello, dat is ook uitloop toch? Hoeveel exemplaren zijn daar van beschikbaar?

Ik heb mijn geld ook netjes terug ontvangen. Ik kom de 28ste in de ochtend langs om de kilo knaller, color crown en wat funke spul op te halen. Is er genoeg voorraad van deze twee boxen?

En daarbij, is de color crown een omlabeling van de furious thunder?

Back
Bovenaan