[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Ik zal hierbij even de lucht klaren:

De webshop staat online. Let op: bestelmogelijkheid is niet actief!

Op de webshop staan alle artikelen die aanwezig zullen zijn tijdens de losse verkoop en tegen de bijbehorende prijzen. Aangezien mijn afname bij alle leveranciers drastisch is verlaagd, zijn ook mijn inkoopvoordelen weg. Hierdoor zijn sommige artikelen ( veelal week/maandaanbiedingen) iets gestegen, weliswaar heb ik zoveel mogelijk de schade geprobeerd te beperken.

Op de webshop staan alle artikelen die aanwezig zullen zijn tijdens de losse verkoop en tegen de bijbehorende prijzen. Aangezien mijn afname bij alle leveranciers drastisch is verlaagd, zijn ook mijn inkoopvoordelen weg. Hierdoor zijn sommige artikelen ( veelal week/maandaanbiedingen) iets gestegen, weliswaar heb ik zoveel mogelijk de schade geprobeerd te beperken.
Alsnog een super mooi assortiment tegen hele aantrekkelijke prijzen!! Complimenten daarvoor!!

Even rondgekeken op de website en uiterst nette prijzen in mijn optiek. Helaas ben ik er wel pas de 30e eind van de middag waardoor m'n parels weg zullen zijn gok ik.

Compliment hoe alles is afgehandeld of afgehandeld wordt mocht dat nog niet zijn gebeurd.
En misschien kom ik ook nog even langs tijdens de losse verkoop. Succes daarmee in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd ben ik onder de indruk hoe jullie je herpakken door zo snel al te schakelen en een aangepast assortiment neer te zetten. Kon nog wel eens druk gaan worden bij jullie. Mij gaan jullie zeker langs zien komen!

Mooi assortiment en prijzen alsnog! Ik kom de 28e in de middag zeker nog even langs om te proberen de Otello (en misschien nog wat anders) te proberen te scoren.

Helemaal top Dave.
Bedankt voor de opheldering.
Ik wacht nog op mijn centjes maar dat komt zeker goed.
Mij zie je de 28ste.

Heb hier niks besteld, maar oprecht respect voor deze winkel! Voor iedereen een enorme klote situatie en het dan op deze manier oplossen. Petje af hoor👌🏻

Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Wat fijn voor jou dat je alles zo goed weet, echt heel blij voor je!
Vooral ook dat je op afstand weet waarom mensen die je niet kent bij een bepaalde winkel bestellen, echt heel knap vind ik dat je dat zelfs weet!
Ga vooral zo door!!

Geld hier ook weer binnen!
Dankjewel voor de heldere communicatie en een goede snelle oplossing, heel veel succes tijdens de verkoopdagen!

De cuckoo fonteinen zitten in het assortiment.. is er toevallig iemand uit de omgeving Almere die die kant op gaat? Helaas zit ik op dienst dat weekend.
Uiteraard regel ik een brandstof vergoeding.

Mooi om te zien dat alle artikelen inmiddels weer live staan. Ik wens jullie een geweldige losse verkoop. Chapeau voor het oplossen van deze k*t situatie!

Als jullie zo op de website kijken wat zijn die dingen die nog prijs technische leuk zijn?
Ik neem denk ik dit mee:.
Full assault
Break out
Mensen nog meer leuke dingen gezien op de website?

Back
Bovenaan