jejestilo074
VWC lid
Als trouwe klant betaal je de adviesprijs wel op 28 december, doe je ding veel plezier zaterdag iig 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Fout. Ze hebben aangegeven de voorverkoopprijzen te hanterenAls trouwe klant betaal je de adviesprijs wel op 28 december, doe je ding veel plezier zaterdag iig![]()
Klopt staat inmiddels ook op hun site...de prijzen die ze gaan hanteren zijn de prijzen die op 1 november in zijn gegaan!!Fout. Ze hebben aangegeven de voorverkoopprijzen te hanteren
Alsnog een super mooi assortiment tegen hele aantrekkelijke prijzen!! Complimenten daarvoor!!Ik zal hierbij even de lucht klaren:
De webshop staat online. Let op: bestelmogelijkheid is niet actief!
Op de webshop staan alle artikelen die aanwezig zullen zijn tijdens de losse verkoop en tegen de bijbehorende prijzen. Aangezien mijn afname bij alle leveranciers drastisch is verlaagd, zijn ook mijn inkoopvoordelen weg. Hierdoor zijn sommige artikelen ( veelal week/maandaanbiedingen) iets gestegen, weliswaar heb ik zoveel mogelijk de schade geprobeerd te beperken.
Helemaal top Dave.Ik zal hierbij even de lucht klaren:
De webshop staat online. Let op: bestelmogelijkheid is niet actief!
Op de webshop staan alle artikelen die aanwezig zullen zijn tijdens de losse verkoop en tegen de bijbehorende prijzen. Aangezien mijn afname bij alle leveranciers drastisch is verlaagd, zijn ook mijn inkoopvoordelen weg. Hierdoor zijn sommige artikelen ( veelal week/maandaanbiedingen) iets gestegen, weliswaar heb ik zoveel mogelijk de schade geprobeerd te beperken.
Wat fijn voor jou dat je alles zo goed weet, echt heel blij voor je!Als ik lees dat sommigen 90% van hun bestellingen hier hebben gedaan zal je misschien eens je bestellingen moeten spreiden inplaats van alles bij 1 winkel en alleen maar het allergoedkoopste willen scoren in de weekacties.
Stuur mij een pm berichtDe cuckoo fonteinen zitten in het assortiment.. is er toevallig iemand uit de omgeving Almere die die kant op gaat? Helaas zit ik op dienst dat weekend.
Uiteraard regel ik een brandstof vergoeding.