PyroCrewNL
VWC lid
Ze hebben je met de heftruck geholpen om Furious Angel op de pallet te leggen en samen met de heftruck naar je auto als k het goed begrijp?Vast wel
Vorig jaar mega goed geholpen bij mijn bestelling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben je met de heftruck geholpen om Furious Angel op de pallet te leggen en samen met de heftruck naar je auto als k het goed begrijp?Vast wel
Vorig jaar mega goed geholpen bij mijn bestelling
Doen!! Echt topspul...vorig jaar meerdere dingen van in de collectie gehad en stuk voor stuk de moeite waard...Jullie furious lijn is wel erg tof zeg! Heb wat straat filmpjes op YT gezien en mamamia wat een knallen en effecten! Heb er 3 in de bestelling bij jullie maar twijfel om deze ook mee te pikken
Plus 1!!Top deals bij Vatje!!!! 20%korting op gehele fireworks special serie!
Sixbox gescoord en rug heeft het begeven!
Is dit met een code oid? Ik zie ‘t niet terug.. anders is Oceans of Light wel erg tof voor 128Top deals bij Vatje!!!! 20%korting op gehele fireworks special serie!
Gaat er vanzelf vanaf in je winkelmandje..Is dit met een code oid? Ik zie ‘t niet terug.. anders is Oceans of Light wel erg tof voor 128
+ 1Top deals bij Vatje!!!! 20%korting op gehele fireworks special serie!
Die Six Box zat in kooi toch? Op de website staat niet.. kunnen jullie uitsluitsel geven?Ik hoef denk niets meer aan te kondigen
https://vuurwerkvathorst.nl/categorie/fireworks-specials
Bekijk bijlage 1803856
Ik had er vorig jaar twee en volgens mij waren ze zonder kooi, maar ik weet het even niet meer zeker.Die Six Box zat in kooi toch? Op de website staat niet.. kunnen jullie uitsluitsel geven?
Ze zitten per twee verpakt, in kooi. Wij halen ze er inderdaad vanafIk had er vorig jaar twee en volgens mij waren ze zonder kooi, maar ik weet het even niet meer zeker.
#Edit, zit net naar de foto's te kijken, in mijn achterbak liggen ze zonder kooi, kan zijn dat Vathorst ze al heeft ontkooit?
Wat raad je aan dan?Help die 25mm compounds nu voor €72 p.s. worden opeens wel heel verleidelijk
Ik zit heel erg te twijfelen om Fireworks Specials Nightshade toe te voegen aan m'n collectie. Hele gave bak!Wat raad je aan dan?