[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

🔥
BLACK FRIDAY FLASH DEAL ALERT!
🔥
(DAY 6)
✨
24 uur geldig – OP = OP!
✨

Deze vuurwerkartikelen brengen jouw Oud & Nieuw naar een hoger niveau:
🔥
Zena Tails 2 Burst Compound (100 shots) – Een schitterende mix van precisie en kracht!
🔥
Commander (80 shots, 30mm) – Kleurrijk en snel, voor de echte liefhebber!
🔥
Furious Rider (25 shots) – Een compacte knaller met maximaal effect!
🕒
Maar wees er snel bij: deze deal is tijdelijk (24 uur) én exclusief. Laat deze kans niet voorbijgaan!
📍
Bestel direct

Bijlagen

• W48, P3 (1).png
    W48, P3 (1).png
    684,9 KB · Weergaven: 116
  • W48, P3 (2).png
    W48, P3 (2).png
    734,7 KB · Weergaven: 117
  • W48, P3 (3).png
    W48, P3 (3).png
    877,7 KB · Weergaven: 115
Jullie furious lijn is wel erg tof zeg! Heb wat straat filmpjes op YT gezien en mamamia wat een knallen en effecten! Heb er 3 in de bestelling bij jullie maar twijfel om deze ook mee te pikken

Jullie furious lijn is wel erg tof zeg! Heb wat straat filmpjes op YT gezien en mamamia wat een knallen en effecten! Heb er 3 in de bestelling bij jullie maar twijfel om deze ook mee te pikken
Doen!! Echt topspul...vorig jaar meerdere dingen van in de collectie gehad en stuk voor stuk de moeite waard...

Top deals bij Vatje!!!! 20%korting op gehele fireworks special serie!

Sixbox gescoord en rug heeft het begeven!

Heel nice, wil er even goed voor gaan zitten en moet juist nu een avondje weg, enig idee tot wanneer deze korting geldig is?

Die Six Box zat in kooi toch? Op de website staat niet.. kunnen jullie uitsluitsel geven?
Ik had er vorig jaar twee en volgens mij waren ze zonder kooi, maar ik weet het even niet meer zeker.

#Edit, zit net naar de foto's te kijken, in mijn achterbak liggen ze zonder kooi, kan zijn dat Vathorst ze al heeft ontkooit?

Back
Bovenaan